دانلود LightPDF Editor 2.11.3.2 Build 12/22/2023 – نرم افزار ایجاد، ویرایش و تبدیل فرمت PDF

دانلود LightPDF Editor 2.5.2.3 Build 08/01/2023 - نرم افزار ایجاد، ویرایش و تبدیل فرمت PDF

 

دانلود LightPDF Editor

| نرم افزار ایجاد، ویرایش و تبدیل فرمت PDF |

 

LightPDF Editor 2.11.3.2 Build 12/22/2023 نام یک ابزار جدید، کاربردی و قدرتمند در زمینه‌ی کار با اسناد PDF است که کاربر به کمک آن می‌تواند سندهای مورد نظر خود را با محتوایی شامل عکس و متن آماده نموده و بعدتر در صورت تمایل آن‌ها را ویرایش و یا به دیگر فرمت‌ها تبدیل کند. از این نرم افزار می‌توان برای حفاظت از داکیومنت‌های PDF، تکه‌تکه کردن و یا ادغام، کاهش حجم، مدیریت فایل‌های PDF، تشخیص متن از روی عکس و انجام انواع دیگر عملیات بر روی این فرمت‌ اشاره کرد. همانطور که می‌دانید، این روزها فایل‌هایی با فرمت پی‌دی‌اف (DPF) کاربرد گسترده‌ای در حوزه‌‌های کاری، آموزشی، علمی و … دارند. این فرمت با توجه به مزایای متعددی که دارد، به عنوان فرمتی استاندارد برای انتشار انواع مثالات علمی، آموزشی، کتاب‌های الکترونیکی و … کاربرد دارد. اگر که شما هم به یک ابزار کاربردی برای ویرایش این فرمت احتیاج دارید، با این نرم افزار می‌تواند کلیه عملیات مورد نظر خود را انجام دهید.

این نرم افزار یک راهکار جدید، کاربردی و پرامکانات برای ویرایش،‌تبدیل، امضا، دستکاری، رمزنگاری، جداسازی/ادغام، فشرده‌سازی، مدیریت و استخراج متن از عکس مخصوص فرمت‌های PDF است که با دارا بودن امکاناتی جامع و کاربردی، تمام انتظارات شما در این زمینه را برآورده می‌کند. با توجه به کاربرد گسترده فرمت PDF در زمینه‌های علمی، آموزشی، ساخت کتاب و …، نیاز به ابزاری که بتواند امکانات ویرایش و دستکاری این فرمت را در دسترس قرار دهد به خوبی حس می‌شود. در این مطلب، برای شما یک ابزار همه‌کاره در این زمینه را سراغ داریم که با امکانات گسترده‌ای که دارد کلیه نیازهای شما را در این رابطه برآورده می‌کند. هم اکنون می توانید نرم افزار LightPDF Editor را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار LightPDF Editor :

– امکان تبدیل فایل‌های PDF به Excel, Word, PowerPoint, Image و …

– امکان ویرایش، ادغام، جداسازی، ساخت و دستکاری فایل‌های PDF

– امکان رمزنگاری و رمزگشایی فایل‌های PDF

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

LightPDF Editor.cover1  300x184 - دانلود LightPDF Editor 2.11.3.2 Build 12/22/2023 - نرم افزار ایجاد، ویرایش و تبدیل فرمت PDF LightPDF Editor.cover2  300x184 - دانلود LightPDF Editor 2.11.3.2 Build 12/22/2023 - نرم افزار ایجاد، ویرایش و تبدیل فرمت PDF

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 128 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR