دانلود JixiPix Dramatic Black and White 2.51 x86/x64 – ساخت تصاویر سیاه و سفید

دانلود JixiPix Dramatic Black and White 2.51 - ساخت تصاویر سیاه و سفید

 

دانلود JixiPix Dramatic Black and White

| نرم افزار ساخت تصاویر سیاه و سفید |

 

JixiPix Dramatic Black and White 2.51 x86/x64 نام نرم افزاری جدید و حرفه ای است که به کمک آن می توانید زیباترین آثار هنری سیاه و سفید و کلاسیک را خلق کنید. این نرم افزار در واقع شما را قادر می سازد یکی از ابتدائی ترین آثار هنری یعنی خلق عکس های سیاه و سفید و کلاسیک را به تصویر بکشانید ؛ ضمن ارجاع به عکاس و هنرمند Ansel Adams که سال های بسیار قدیم میزیست : ” تصاویر سیاه و سفید ثبت نمی شوند ، بلکه ساخته و خلق می شوند. ” به کمک Dramatic Black & White شما نیز قادر هستید اثر هنری سیاه و سفید مورد علاقه خود را خلق کنید ؛ در Dramatic Black & White یک محیط کامل و مناسب جهت ترکیب نور ، کنتراست و… در تصاویر گرد هم آمده تا شما نیز قادر باشید زیباترین تصاویر کلاسیک را به وجود آورید.

در Dramatic Black & White ، هیچ مشکل و ایرادی در تصاویر وجود نخواهد داشت که شما نتوانید آنان را برطرف کنید ، هیچ چیز در تغییر دادن آنچه می بینید وجود ندارد ، در واقع شما می توانید تصاویر سیاه و سفیدی بسازید که دیگران از تماشای آن شگفت زده شوند ! در این نرم افزار 3 سبک مختلف برای ایجاد افکت های سیاه و سفید در تصاویر وجود دارد که هریک از آنان نیز دارای گزینه های کنترل قابل تنظیم بسیاری نیز هستند. حالت Black & White عکس های سیاه و سفید را با فیلتر RGB می سازد ، Infrared تصویری مدرن با افکت های نوری زیبا ایجاد می کند و در آخر Dramatic Black & White آثار سیاه و سفید با وضوح بسیار بالا تولید می کند. هم اکنون می توانید نرم افزار JixiPix Dramatic Black and White را از سایت یاس دانلود را دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های نرم افزار JixiPix Dramatic Black and White :

– دارا بودن 3 استایل پرطرفدار و برنده جوایز متعدد برای خلق آثار سیاه و سفید خارق العاده

– پشتیبانی از حالت استفاده از چندین منبع نور

– دارا بودن کنترل دقیق بر روی فیلترهای قرمز ، آبی و سبز

– دارا بودن اسلایدرهای حرفه ای برای خلق آثار سیاه و سفید با کنترل دقیق رنگ ها

– دارا بودن 60 افکت آماده و اعمال انان تنها با یک کلیک

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 34.5 + 34.3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR