دانلود DigitalVolcano Software Duplicate Cleaner LE 5.20.1.0 – نرم افزار حذف فایل‌های تکراری

دانلود DigitalVolcano Software Duplicate Cleaner LE 5.20.1.0 - نرم افزار حذف فایل‌های تکراری

 

دانلود DigitalVolcano Software Duplicate Cleaner

| نرم افزار حذف فایل‌های تکراری |

 

DigitalVolcano Software Duplicate Cleaner LE 5.20.1.0 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید به منظور حذف فایل‌های تکراری در ویندوز است که با استفاده از آن کاربر می‌تواند با چند کلیک ساده، انواع اطلاعات موجود در سیستم را اسکن کرده و فایل‌های تکراری را حذف کنید. وجود فایل‌های تکراری در سیستم می‌تواند یکی از مشکلاتی باشد که ممکن است برای هرکدام از ما پیش بیاید. این فایل‌ها تکراری نامیده می‌شوند زیرا دقیقاً همان محتوا و مشخصات را دارند و تنها در مسیرها و نام‌های فایل متفاوتی ذخیره شده‌اند. در واقع، این فایل‌ها به صورت اضافی حافظه را در اختیار گرفته و ممکن است دسترسی و مدیریت فایل‌ها را دشوار کرده و به کندی سیستم عامل منجر شوند.

برای رفع این مشکل، نرم‌افزارهای متعددی وجود دارند که قادر به شناسایی و حذف فایل‌های تکراری هستند. این نرم‌افزارها با استفاده از الگوریتم‌های منحصر به فرد، فایل‌های تکراری را تشخیص می‌دهند و به شما اجازه می‌دهند تا آن‌ها را به صورت ایمن و بدون از دست دادن داده‌های مهم حذف کنید. اگر که شما هم به دنبال ابزاری برای جستجو و حذف اطلاعات تکراری در سیستم هستید تا بتوانید یک بار برای همیشه اطلاعات بلا استفاده و اضافی در سیستم را تشخیص داده و حذف کنید، پیشنهاد می‌کنیم این ابزار مفید را از دست ندهید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار DigitalVolcano Software Duplicate Cleaner LE را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار DigitalVolcano Software Duplicate Cleaner LE :

– امکان اسکن و حذف فایل‌های تکراری در سیستم

– پشتیبانی از انواع مختلف فایل‌ها شامل عکس، آهنگ، فیلم، سند متنی و …

– توانایی تشخیص فایل‌های تکراری از نظر محتوا (صرف نظر از مسیر ذخیره‌سازی یا اسامی فایل)

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

DigitalVolcano Software Duplicate Cleaner LE1 300x187 - دانلود DigitalVolcano Software Duplicate Cleaner LE 5.20.1.0 - نرم افزار حذف فایل‌های تکراری DigitalVolcano Software Duplicate Cleaner LE2 300x187 - دانلود DigitalVolcano Software Duplicate Cleaner LE 5.20.1.0 - نرم افزار حذف فایل‌های تکراری

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : AppxBundle
  • حجم : 53 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR