دانلود XMapLib 0.2 – استفاده از کنترلر ایکس باکس به عنوان موس و کیبورد

دانلود XMapLib 0.2 - استفاده از کنترلر ایکس باکس به عنوان موس و کیبورد

 

دانلود XMapLib

| استفاده از کنترلر ایکس باکس به عنوان موس و کیبورد |

 

XMapLib 0.2 نرم افزاری جدید و رایگان است که با استفاده از آن می‌توانید فرمان‌های کنترلر ایکس باکس را به دستورات موس و کیبورد در سیستم تبدیل کنید. این برنامه با دارا بودن امکاناتی جامع و قابل شخصی‌سازی به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید از دسته بازی ایکس باکس به عنوان موس و کیبورد سیستم استفاده کرده و دستورات دلخواه خود را با آن اجرا کنید. پس از اتمام برنامه‌های کاری خود، بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند که با تکیه به کاناپه استراحت کنند و زمان خود را پای صفحه بزرگ‌تر تلویزیون سپری کنند. از طرفی، کنسول‌های بازی و کنترلرهای آن‌ها نیز مجهز به امکانات کنترلر از راه دور (ریموت) هستند و به کمک برخی ابزارهای شخصی‌سازی، می‌توان تنظیمات را به نحوی انجام داد که بتوان از همین کنترلرها برای کامپیوتر هم استفاده کرد. به عنوان مثال در این مطلب از سایت یاس دانلود، ابزاری را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که به کمک آن می‌توانید از کنترلر کنسول ایکس باکس به عنوان موس و کیبورد کامپیوتر هم استفاده کنید.

این نرم افزار مجهز به یک محیط نصب ساده و سریع است که کاربر را به سرعت به صفحه اصلی هدایت می‌کند. در ادامه، شما با صفحه‌ای از تنظیمات طرف خواهید بود که می‌توان در محیط آن، حرکات موس و یا فرمان‌های کیبورد را به کنترلر ایکس باکس و دکمه‌های آن اختصاص داد. از آنجا که کنترلر ایکس باکس قابلیت استفاده در بازی‌های رایانه‌ای را هم داراست، این نرم افزار می‌تواند با استفاده از تنظیماتی از پیش آماده، گزینه‌های مختلفی را در اختیار شما بگذارد تا بتوانید در زمان لازم به سرعت تنظیمات را تغییر داده و از حالت بازی مثلا به حالت کنترل مالتی مدیا و … سوئیچ کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار XMapLib را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار XMapLib :

– امکان اختصاص فرمان‌های موس و کیبورد به کنترلر اکیس باکس

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و آسان

– دارا بودن مجموعه‌ای از دستورات از پیش تعریف شده برای فعال‌سازی سریع تنظیمات

– امکان تنظیم حساسیت موس

– قابلیت استفاده برای بازی، کنترل پخش صدا و تصویر و …

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

XMapLib.cover1  300x155 - دانلود XMapLib 0.2 - استفاده از کنترلر ایکس باکس به عنوان موس و کیبورد XMapLib.cover2  300x155 - دانلود XMapLib 0.2 - استفاده از کنترلر ایکس باکس به عنوان موس و کیبورد

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 66.1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR