دانلود GenX 3.0.3 – نرم افزار پراش اشعه ایکس (XRD)

دانلود GenX 3.0.3 - نرم افزار پراش اشعه ایکس (XRD)

 

دانلود GenX

| نرم افزار پراش اشعه ایکس (XRD) |

 

GenX 3.0.3 نام یک ابزار تخصصی در حوزه علم شیمی برای اعمال اصلاحات مربوط به پراش اشعه ایکس (XRD)، بازتابش نوترون و همینطور تحلیل داده‌های پراش اشعه ایکس با استفاده از الگوریتم‌های ریاضی است. این محصول نرم افزاری جدید، حاصل تلاش گروهی از متخصصین حوزه نرم افزار بوده و به دلیل طراحی ماژولار خود، یکی از بهترین ابزارهای موجود در زمینه XRD یا پراش اشعه ایکس (X-Ray Diffraction) به حساب می‌آید.

اگر از فعالان این حوزه و باشید، با تکنیک و روش قدیمی و در عین حال پرکاربرد پراش اشعه ایکس آشنایی دارید. این روش، یکی از بهترین راه‌ها برای آنالیز خصوصیات کریستال‌ها است که در این مطلب از سایت یاس دانلود، نرم افزاری تخصصی در این حوزه را برای شما کاربران عزیز در نظر داریم. این برنامه، راهکاری قوی برای آنالیز داده‌های روش XRD است که شما به راحتی بتوانید با درون‌ریزی داده‌های خود، با دقتی بالا به آنالیز آن بپردازید. هم اکنون می توانید نرم افزار GenX را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار GenX :

– امکان ذخیره‌سازی دیتای آنالیز شده در فرمت HHX, GX

– توانایی ایمپورت و اکسپورت دیتا در فرمت DAT, TAB, PY

– مناسب برای پژوهشگران فعال در حوزه مطالعه پراش اشعه ایکس

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

GenX.cover1  300x188 - دانلود GenX 3.0.3 - نرم افزار پراش اشعه ایکس (XRD)

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 156 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR