دانلود Delta Chat 1.40.0.0 – نرم افزار چت و گفتگو از طریق ایمیل

دانلود Delta Chat 1.40.0.0 - نرم افزار چت و گفتگو از طریق ایمیل

 

دانلود Delta Chat

| نرم افزار چت و گفتگو از طریق ایمیل |

 

Delta Chat 1.40.0.0 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید به منظور چت و گفتگو از طریق ایمیل است که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید در یک فضای امن و ساده، با دیگر مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. همانطور که می‌دانیم، در فضای اینترنت راه‌های متعددی برای برقراری ارتباط با دوستان و مخاطبان‌مان وجود دارد و برای این کار، پلتفرم‌های مختلفی در دسترس قرار دارند. هریک از نرم افزارهای پیام‌رسان اینترنتی،‌دارای مزایا و معایب خاص خود هستند؛ چه بسا که برخی از پیام‌رسان‌ها نیز بسته به شرایط موجود در کشورمان قابل دسترس برای کاربران نیستند. اگر که شما هم به دنبال یک پلتفرم قابل اطمینان برای چت و گفتگو با دوستان، اعضای خانواده و هر نوع مخاطب دیگر هستید، استفاده از سیستم‌‌های پست الکترونیک (ایمیل) هنوز هم می‌تواند یک انتخاب امن و قابل اعتماد باشد.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، امکانی را فراهم می‌کند که بتوانید بدون نیاز به تکیه بر هر نوع پیام‌رسان داخلی یا خارجی دیگری، صرفا از بستر سرویس‌دهنده‌ی ایمیل خود با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. این نرم افزار دارای یک رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند است و شما از همان ابتدا می‌توانید طرز کار با آن را به سرعت یاد بگیرید و پس از راه‌اندازی حساب کاربری خود، شروع به استفاده از امکانات آن کنید. به مانند دیگر نرم افزارهای پیام‌رسان، در این برنامه نیز مخاطبان برای شما آماده دسترس هستند و تنها با وارد کردن آدرس ایمیل آن‌ها می‌توانید با آن‌ها چت و گفتگو کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Delta Chat را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Delta Chat :

– دارا بودن امنیت بسیار بالا در مکالمات کاربر بر بستر اینترنت

– امکان چت و گفتگو با مخاطبان از طریق ایمیل

– سازگاری با انواع سرویس‌های ارائه‌دهنده ایمیل (Gmail, Yahoo, Live و …)

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

Delta Chat.cover1  300x202 - دانلود Delta Chat 1.40.0.0 - نرم افزار چت و گفتگو از طریق ایمیل Delta Chat.cover2  300x238 - دانلود Delta Chat 1.40.0.0 - نرم افزار چت و گفتگو از طریق ایمیل

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 90.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR