دانلود Brave Browser: Fast AdBlocker 1.0.54 – مرورگر ضد تبلیغات برای اندروید

دانلود Brave Browser: Fast AdBlocker 1.0.54 - مرورگر ضد تبلیغات برای اندروید

 

دانلود Brave Browser: Fast AdBlocker برای اندروید

| مرورگر ضد تبلیغات برای اندروید |

 

Brave Browser: Fast AdBlocker 1.0.54 نام یک مرورگر امن، سریع و قدرتمند به عنوان جایگزین مرورگر اینترنتی پیش‌فرض گوشی و تبلت‌های اندرویدی شماست. با ظهور شبکه اینترنت و گسترش کاربرد آن در دستگاه‌های قابل حمل، زمینه‌های جدیدی برای تبلیغات ایجاد شد. در ابتدا، تبلیغات اینترنتی صرفا به گروهی از بنرهای گرافیکی و یا عبارات متنی خلاصه می‌شدند. اما امروزه تبلیغات در فضای مجازی، شکل و شمایل جدی‌تری به خود گرفته و ردپای آن‌‌ها را تقریبا در هر کجای فضای مجازی می‌توان دید. اگر شما نیز به دنبال راهکاری جهت رهایی از این تبلیغات مزاحم و آزاردهنده هستید، ما برایتان یک مرورگر جدید را در نظر گرفته‌ایم که به این روند برای همیشه خاتمه می‌دهد.

فضای وب، در مقایسه با چند دهه گذشته تغییر و تحولات بسیاری کرده است. کاربران با استفاده از مرورگرهای موجود در بازار، صفحات وب دلخواه خود را باز می‌کنند و به شکلی کاملا بی‌دفاع، مجبور به تحمل صفحاتی پر از تبلیغات و گاها بسیار سنگین هستند. این دسته از تبلیغات، بخشی اعظمی از ترافیک شبکه کاربر را به خود اختصاص می‌دهد و گاها افراد برای باز کردن یک صفحه وب ساده، حجم قابل توجهی از دیتای اینترنتی خود را از دست می‌دهند. در کنار این مسائل، برخی تبلیغات اینترنتی ماهیت مخرب داشته و حریم خصوصی کاربران را نیز نقض می‌کنند. ایده اولیه این مرورگر اینترنتی نیز با هدف نابودی همیشگی این روند آزاردهنده و مخرب مطرح شد. مرورگر اینترنتی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته‌ایم، به توصیه بسیاری از کارشناسان یک جایگزین مناسب برای مرورگرهای پیش‌فرض دستگاه‌های اندروید به شمار رفته و می‌تواند بسیاری از خطرات و مشکلات ذکر شده را از بین ببرد. هم اکنون می توانید نرم افزار Brave Browser: Fast AdBlocker برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Brave Browser: Fast AdBlocker :

– دارا بودن حذف کننده تبلیغات داخلی

– امکان بلاک کردن پاپ‌آپ‌ها

– امکان بهینه‌سازی مصرف باتری

– قابلیت صرفه‌جویی در مصرف دیتای موبایل

– امکان بلاک کردن اسکریپت‌های مخرب

– جلوگیری از نقض حریم خصوصی کاربر

– امنیت بسیار بالا

– رابط کاربری بسیار زیبا

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Brave Browser1 75x150 - دانلود Brave Browser: Fast AdBlocker 1.0.54 - مرورگر ضد تبلیغات برای اندروید Brave Browser2 75x150 - دانلود Brave Browser: Fast AdBlocker 1.0.54 - مرورگر ضد تبلیغات برای اندروید Brave Browser3 75x150 - دانلود Brave Browser: Fast AdBlocker 1.0.54 - مرورگر ضد تبلیغات برای اندروید Brave Browser4 75x150 - دانلود Brave Browser: Fast AdBlocker 1.0.54 - مرورگر ضد تبلیغات برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 44 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR