دانلود TurboWarp Desktop 1.8.1 – محیط توسعه بازی

دانلود TurboWarp Desktop 1.8.1 - محیط توسعه بازی

 

دانلود TurboWarp Desktop

| محیط توسعه بازی |

 

TurboWarp Desktop 1.8.1 نام یک محصول نرم افزاری جدید، کاربردی و قدرتمند است که به کمک آن، شما می‌توانید به زبان اسکرچ (Scratch) برنامه‌نویسی کنید و بازی بسازید. برای کودکان در دنیای امروز، درگیری فکری در سنین پایین مفید است. برای مثال، حتی زمانی که کودکان در حال بازی کردن هستند چه در دنیای واقعی و چه مجازی، یادگیری یک اصل مهم و ضروری به شمار می‌رود. اسکرچ، نام برنامه‌ و زبانی به همین نام است که با آن، همه افراد می‌توانند بازی و برنامه‌ بنویسند.

Scratch یک نرم‌افزار برنامه‌نویسی بصری است که به کمک آن می‌توانید بازی‌ها، انیمیشن‌ها و برنامه‌های تعاملی را ایجاد کنید. این نرم‌افزار توسط گروه MIT Media Lab توسعه داده شده است و برای آموزش مفاهیم برنامه‌نویسی به کودکان و نوجوانان طراحی شده است. با توجه به موفقیت قابل توجه زبان برنامه‌نویسی اسکرچ و فراهم‌سازی امکان ساخت برنامه و بازی از سوی کودکان، یک ابزار جدید را برای شما آماده کرده‌ایم که به عنوان جایگزین ابزار اسکرچ به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید در محیطی زیبا و جذاب، برنامه‌نویسی کنید. این نرم افزار دارای یک محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند است و از نظر سرعت و کیفیت کمی به نسبت اسکرچ از وضعیت بهتری برخوردار است. شما می‌توانید با این ابزار و زبان اسکرچ در محیط آن، بازی‌هایی جذاب و خلاقانه را در رایانه بسازید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار TurboWarp Desktop را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار TurboWarp Desktop :

– امکان اجرای پروژه‌ها با سرعت بسیار بالا

– مصرف بهینه رم و باتری

– دارا بودن ابزارهای پیشرفته در زمینه بازی و برنامه نویسی

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

TurboWarp Desktop.cover1  300x187 - دانلود TurboWarp Desktop 1.8.1 - محیط توسعه بازی TurboWarp Desktop.cover2  300x187 - دانلود TurboWarp Desktop 1.8.1 - محیط توسعه بازی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 117 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR