دانلود Screenshot Studio 1.11.25 – نرم افزار ثبت و ویرایش اسکرین‌شات‌های حرفه‌ای در ویندوز

دانلود Screenshot Studio 1.11.25 - نرم افزار ثبت و ویرایش اسکرین‌شات‌های حرفه‌ای در ویندوز

 

دانلود Screenshot Studio

| نرم افزار ثبت و ویرایش اسکرین‌شات‌های حرفه‌ای در ویندوز |

 

Screenshot Studio 1.11.25 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید در زمینه‌ی ثبت اسکرین‌شات، ویرایش و به‌اشتراک‌گذاری سریع و آسان آن در ویندوز است. با این ابزار کاربردی، شما می‌توانید فرآیند ثبت اسکرین‌شات در ویندوز را ساده و سریع‌تر کنید. همانطور که می‌دانید، اسکرین‌شات‌ها بسیار مفید و کاربردی هستند و در مواقع گوناگون می‌توان از این قابلیت ساده، استفاده‌‌های مفیدی کرد. به عنوان مثال، فرض کنید که می‌خواهید از یک ارور خاص در سیستم عکس بگیرید و آن را با دوست خود برای راهنمایی بیشتر به‌اشتراک بگذارید. یا اینکه در زمان خریدهای اینترنتی، می‌خواهید از نتیجه‌ی پرداخت یا رسید آن اسکرین‌شات بگیرید و آن را به فروشنده ارسال و یا برای پیگیری‌ها نزد خود نگه دارید. این‌ها به علاوه ده‌ها سناریوی دیگر، از جمله زمینه‌های کاربرد اسکرین‌شات در سیستم‌عامل ویندوز هستند.

با وجود اینکه ویندوز به طور پیش‌فرض چنین قابلیتی را در خود دارد، بسیاری از کاربران استفاده از یک ابزار جانبی را برای این کار ترجیح می‌دهند. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما آماده کرده‌ایم، امکانی را فراهم می‌کند که به واسطه‌ی آن بتوانید از تمام فعالیت‌های در حال اجرا در سیستم عکس بگیرید و آن را در فرمت دلخواه خود ذخیره کنید. در کنار این‌ها، نرم افزار فوق به شما قابلیتی می‌دهد که بلافاصله بعد از ثبت، اسکرین‌شات خود را ویرایش و تغییرات دلخواه‌تان را روی آن اعمال کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Screenshot Studio را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Screenshot Studio :

– دارا بودن مجموعه ابزارهای کاربردی و مفید برای ثبت و ویرایش سریع اسکرین‌شات در ویندوز

– امکان ثبت اسکرین‌شات از هرگونه فرآیند در حال اجرا در سیستم

– دارا بودن امکانات گسترده در زمینه‌ی ویرایش اسکرین‌شات‌ها نظیر قرار دادن واترمارک، نوشتن متن، جابه‌جایی اشیاء و …

– توانایی ذخیره اسکرین‌شات‌ها در فرمت‌های مختلف

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Screenshot Studio.cover1  300x196 - دانلود Screenshot Studio 1.11.25 - نرم افزار ثبت و ویرایش اسکرین‌شات‌های حرفه‌ای در ویندوز Screenshot Studio.cover2  300x176 - دانلود Screenshot Studio 1.11.25 - نرم افزار ثبت و ویرایش اسکرین‌شات‌های حرفه‌ای در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.68 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR