دانلود EaseUS BitWiper Pro 2.0.1 – نرم افزار حذف غیرقابل بازگشت داده‌ها

دانلود EaseUS BitWiper Pro 2.0.1 - نرم افزار حذف غیرقابل بازگشت داده‌ها

 

دانلود EaseUS BitWiper Pro

| نرم افزار حذف غیرقابل بازگشت داده‌ها |

 

EaseUS BitWiper Pro 2.0.1 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید به منظور حذف غیرقابل بازگشت اطلاعات در سیستم طراحی شده و به کمک آن کاربر می‌تواند دیتای خود را به گونه‌ای حذف کند که توسط هیچ‌یک از ابزارهای ریکاوری امکان بازگشت آن وجود نداشته باشد. نرم افزارهای حذف غیرقابل بازگشت دیتا، ابزارهایی هستند که امکان بازیابی داده‌ها توسط ابزارهای ریکاوری را سخت یا تقریبا غیرممکن می‌کنند. این نوع نرم افزارها برای حفظ حریم خصوصی و امنیت اطلاعات بسیار حائز اهمیت می‌باشند. به عنوان مثال، زمانی که کاربر یک لپتاپ قدیمی را به فروش می‌رساند، ممکن است نخواهد که اطلاعات حساس در داخل دستگاه در دسترس خریداران بعدی باشد. با استفاده از یک نرم افزار حذف غیرقابل بازگشت دیتا، کاربر می‌تواند تمام اطلاعات روی لپتاپ از جمله فایل‌ها، تصاویر، رمز عبورها و… را به طور کامل حذف و امکان بازیابی آن‌ها توسط کسی را که لپتاپ را خریده است به شدت سخت‌تر کند.

همچنین در صورت تمایل به حذف داده‌هایی مانند فیلم‌ها، عکس‌ها، ویدئوها و دیگر فایل‌های قابل بازیابی که به عنوان یادگیری، سرگرمی یا خاطره‌ساز استفاده شده‌اند، نرم افزارهای حذف غیرقابل بازگشت دیتا می‌توانند کمک کنند. این نرم افزارها می‌توانند فایل‌ها را به طور کامل و بدون امکان بازیابی به حذف برسانند، بنابراین دیگران نخواهند توانست اطلاعات را بازیابی کنند. در این مطلب از سایت یاس دانلود، یکی از قدرتمندترین این ابزارها در زمینه‌ی حذف غیرقابل بازگشت دیتا را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که به کمک آن می‌توانید به راحتی از امکان بازگشت اطلاعات حذف شده‌ی خود جلوگیری کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار EaseUS BitWiper Pro را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار EaseUS BitWiper Pro :

– امکان حفاظت از حریم خصوصی کاربر در برابر بازیابی اطلاعات

– امکان حذف دائمی دیتا از پارتیشن و هارد دیسک

– صرفه‌جویی در هزینه و امنیت بالا

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

EaseUS BitWiper Pro.cover1  300x178 - دانلود EaseUS BitWiper Pro 2.0.1 - نرم افزار حذف غیرقابل بازگشت داده‌ها EaseUS BitWiper Pro.cover2  300x178 - دانلود EaseUS BitWiper Pro 2.0.1 - نرم افزار حذف غیرقابل بازگشت داده‌ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 114 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR