ویرایش ویدیوهای آنلاین؛ چگونه می‌توان ویدیوهای آنلاین را بدون نیاز به دانلود کردن ویرایش کرد؟

ویرایش ویدیوهای آنلاین؛ چگونه می‌توان ویدیوهای آنلاین را بدون نیاز به دانلود کردن ویرایش کرد؟

آموزش ویرایش ویدیوهای آنلاین

| چگونه می‌توان ویدیوهای آنلاین را بدون نیاز به دانلود کردن ویرایش کرد؟ |

 

در این مطلب از سایت یاس دانلود، برای شما کاربران عزیز یک آموزش ساده و آسان را در نظر داریم که می‌توانید به کمک آن، فیلم‌ها را بدون نیاز به دانلود کردن، به طور مستقیم ویرایش و دستکاری کنید. همانطور که می‌دانید، امروزه ابزارهای متنوعی برای ویرایش کردن فیلم‌‌ها در دسترس هستند. تنها کافی‌ست که یکی از این ابزارها را در سیستم کامپیوتر یا گوشی موبایل خود نصب کنید تا در ادامه بتوانید با استفاده از امکانات متعدد آن، ویدیوی دلخواه خود را ویرایش کنید. ابزارهای ویرایش فیلم، معمولا برنامه‌هایی هستند که به طور مستقل باید آن را بر روی دستگاه خود نصب کنید تا در ادامه امکان استفاده از آن‌ها فراهم شود. در این بین، برخی وب‌سایت‌ها نیز در دسترسند که به واسطه آن‌ها می‌توان فیلم‌ها را به صورت آنلاین در آن‌ها ویرایش کرد.

وب‌سایت جدیدی که در اینجا خدمت شما عزیزان معرفی خواهیم کرد، به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید فیلم‌های آنلاین خود را بدون نیاز به دانلود کردن ویرایش کنید. فرض کنید که می‌خواهید یک ویدیوی به‌خصوص از یوتیوب، آپارات و یا دیگر وب‌سایت‌های به‌اشتراک‌گذاری آنلاین فیلم را دانلود و بعد آن را ویرایش کنید. وب‌سایت جدیدی که در اینجا به شما معرفی می‌کنیم، به شما امکانی می‌دهد که بتوانید بدون نیاز به دانلود فیلم‌ها، به طور مستقیم لینک مربوطه را وارد کنید تا این وب‌سایت فیلم‌ را در سرورهای خود برای شما دانلود کند و در ادامه شما بتوانید هرگونه ویرایش دلخواه خود را در آن بر روی ویدیوی خود اعمال کنید و نهایتا از آن خروجی بگیرید. هم اکنون می توانید این آموزش مفید را در ادامه مطلب دنبال فرمایید.

 

 

 

این وب‌سایت جذاب از طریق آدرس flixier در دسترس است و شما می‌توانید با یک ثبت‌نام رایگان، بدون نیاز به دانلود فیلم‌ها، ویدیوهای آنلاین خود را ویرایش کرده و به امکانات زیر دسترسی داشته باشید:

– سرعت بالا در ویرایش فیلم‌ها

– پشتیبانی از ویدیوهای یوتیوب، کورس‌های آنلاین، وبینارهای اینترنتی، جلسات زوم، ویدیوهای بازاریابی و تبلیغاتی و …

– عدم نیاز به دانلود ویدیوها جهت ویرایش آن‌ها

– امکان همکاری با دیگر اعضای تیم به صورت گروهی

– امکان ساخت ویدیوهای مخصوص به‌اشتراک‌گذاری در فضای مجازی

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

flixier.cover1  300x157 - ویرایش ویدیوهای آنلاین؛ چگونه می‌توان ویدیوهای آنلاین را بدون نیاز به دانلود کردن ویرایش کرد؟

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR