دانلود Ultra Fractal 6.03 Extended Edition x86/x64 – نرم افزار طراحی الگوهای فراکتال

دانلود Ultra Fractal 6.01 Extended Edition x86/x64 - نرم افزار طراحی الگوهای فراکتال

 

دانلود Ultra Fractal

| نرم افزار طراحی الگوهای فراکتال |

 

Ultra Fractal 6.03 Extended Edition x86/x64 نرم افزاری جدید و کاربردی در زمینه طراحی آسان الگوهای فراکتال است. اگر این کلمه اولین بار است که به گوش‌تان می‌خورد، چندان نگران نباشید؛ چرا که در طول عمر خود بارها با چنین الگوهایی روبه‌رو شده‌ و با آن‌ها آشنایی دارید! ویژگی اصلی طرح‌های گرافیکی و الگوهای فراکتال این است که هر بخش از آن را که به نسبت معینی بزرگ کنید، به ساختار و الگوی اصلی می‌رسید. فرکتال‌ها یکی از اجزای مهم طرح‌ها و الگوهای هندیس در گرافیک کامپیوتری و یا معماری سنتی به شمار می‌آیند. به عنوان مثال، طرح‌های هندسی که بر دیواره‌های مساجد و مکان‌های مقدس نقش بسته‌اند، تماما از هنر فراکتال به دست می‌آیند.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برایتان در نظر گرفته‌ایم، راهکاری خلاقانه و مناسب برای طراحی الگوهای این چنینی است. از آن‌جا که کاربرد الگوهای فراکتال در دنیای امروزی بیشتر از هر زمان دیگری است، تعدادی از نرم افزارهای انگشت‌شمار امکان طراحی و ایجاد چنین الگوهایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این نرم افزار نیز با دارا بودن تعداد بسیاری از قالب‌های از پیش آماده شده، کاربر را قادر می‌سازد تا طرح دلخواه خود را با الگوریتم‌های مختلف ایجاد نموده و بزرگنمایی دلخواه خود را تا هر اندازه بر روی آنان اعمال کنید. اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Ultra Fractal را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Ultra Fractal :

– دارا بودن مفاهیم آموزشی قدم به قدم و کاملا منظم

– دارا بودن الگوریتم‌های مختلف طرح‌های فراکتال و شیوه‌های مختلف رنگ‌آمیزی

– توانایی بزرگنمایی آسان و سریع بر روی هر بخش از الگوها

– قابلیت طراحی و رنگ‌آمیزی فراکتال‌ها بر اساس طراحی لایه لایه

– امکان اضافه کردن افکت‌های بصری مختلف و تنظیم شفافیت هر لایه

– امکان وارد کردن تصاویر گرافیکی با فرمت‌های مختلف به الگوی فراکتال

– پشتیبانی از امکان ساخت انیمیشن‌های متحرک فراکتال

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 13 + 14 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR