دانلود NirSoft TaskSchedulerView 1.73 x86/x64 – نرم افزار مشاهده لیست فعالیت‌ها در ویندوز

دانلود NirSoft TaskSchedulerView 1.73 x86/x64 - نرم افزار مشاهده لیست فعالیت‌ها در ویندوز

 

دانلود NirSoft TaskSchedulerView

| نرم افزار مشاهده لیست فعالیت‌ها در ویندوز |

 

NirSoft TaskSchedulerView 1.73 x86/x64 نام یک ابزار جدید، کاربردی و رایگان است که می‌تواند لیست فعالیت‌ها در ویندوز را برای شما به نمایش درآورد تا از این طریق بتوانید آن‌ها را مدیریت کنید. این برنامه یک ابزار رایگان و کاربردی است که به کاربران کمک می کند تا وظایف برنامه‌ریزی شده روی سیستم عامل ویندوز را مشاهده، ویرایش، حذف و مدیریت کنند. این برنامه می تواند به صورت بدون نیاز به نصب از طریق یک فایل اجرایی استفاده شود و قابلیت نمایش وظایف برنامه‌ریزی شده در ویندوز را به صورت لیست شده در دسترس شما قرار می‌دهد تا بتوانید آن‌ها را با سهولت بسیار مدیریت کنید.

زمان‌بندی تسک‌ها، یکی از مهم‌ترین کارهایی است که در ویندوز بسیاری از پردازش‌ها به طور معمول از آن استفاده می‌کنند؛ تا جایی که حتی برخی برنامه‌ها بدون این قابلیت در ویندزو امکان کارکرد ندارند! نرم افزاری که در این مطلب در دسترس شما قرار می‌دهیم، امکانی را فراهم می‌کند که بتوانید وظایف برنامه یا زمان‌بندی شده در ویندوز را مدیریت کنید و از تجربه مدیریت دقیق آن‌ها، پرفرمنس سیستم را ارتقا دهید. طرز کارکرد این برنامه بسیار ساده و آسان است و کاربر به سرعت می‌تواند به محیط اصلی آن دسترسی پیدا نموده و از لیست موجود گزارش‌گیری کند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار NirSoft TaskSchedulerView را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار NirSoft TaskSchedulerView :

– نمایش وظایف برنامه‌ریزی شده در ویندوز

– نمایش ویژگی‌های کامل هر وظیفه مانند نام، وضعیت، تاریخ ایجاد و آخرین ویرایش، قابلیت تکرار، وضعیت فعالیت و بسیاری دیگر

– نمایش دستورالعمل‌های وظایف شامل اسکریپت‌ها و دستورالعمل‌های قابل اجرا

– دسترسی به تاریخچه‌ وظایف از جمله جزئیات خطا و نتایج اجرا

– قابلیت فیلتر کردن وظایف بر اساس وضعیت و میزان تکرار

– امکان ذخیره نتایج به فرمت متنی، HTML, CSV و …

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

NirSoft TaskSchedulerView.cover1  300x113 - دانلود NirSoft TaskSchedulerView 1.73 x86/x64 - نرم افزار مشاهده لیست فعالیت‌ها در ویندوز NirSoft TaskSchedulerView.cover2  300x113 - دانلود NirSoft TaskSchedulerView 1.73 x86/x64 - نرم افزار مشاهده لیست فعالیت‌ها در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 100 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR