دانلود VueMinder Ultimate 2020.03 – تقویم و یادآور کارها

دانلود VueMinder Ultimate 2016.04 - تقویم و یادآور کارها

 

دانلود VueMinder Ultimate

| نرم افزار تقویم و یادآور کارها |

 

VueMinder Ultimate 2020.03 نام نرم افزاری جدید به منظور یادآوری کارها و برنامه ریزی و سازماندهی آنان است. با استفاده از این نرم افزار ، دیگر هیچ یک از برنامه ها و یا رویدادهای مهم را از دست نخواهید داد ، VueMinder در دسکتاپ رایانه شما قرار می گیرد و برای بررسی کارها ، تنها کافیست نگاهی اجمالی به محتویات آن بیندازید. این نرم افزار ضمن همزمان سازی اتوماتیک با Google Calendar و Outlook ، به شما این قابلیت را می دهد که تمامی فعالیت های خود را در موعد مقرر انجام داده و دیگر هیچوقت از آنان غافل نشوید.

در واقع VueMinder را می توان یک تقویم حرفه ای و کامل به شمار آورد که با ایفای نقش ساده در محیط دسکتاپ ، شما را از مهم ترین کارها ، برنامه ریزی ها ، ملاقات ها ، یادداشت های مهم و … مطلع می سازد. بدین ترتیب شما یک برنامه ریز بسیار قدرتمند را در اختیار دارید که با بهره گیری از آن می توانید بسیاری از فعالیت هایتان را درزمان های دقیق انجام دهید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار VueMinder Ultimate را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار VueMinder Ultimate :

– دارا بودن آپشن های گسترده برای برای یادآوری امور مختلف

– امکان ادغام سازی اتوماتیک با تقویم گوگل

– دارا بودن قابلیت های شخصی سازی رویدادها

– نمایش بر اساس روز ، ماه ، سال

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 18 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR