دانلود DesignBuilder 7.0.2.006 – نرم فزار طراحی، مدل و شبیه‌سازی ساختمان

دانلود DesignBuilder 7.0.2.006 - نرم فزار طراحی، مدل و شبیه‌سازی ساختمان

 

دانلود DesignBuilder

| نرم فزار طراحی، مدل و شبیه‌سازی ساختمان |

 

DesignBuilder 7.0.2.006 دیزاین بیلدر یک ابزار جدید، قدرتمند و کاربردی در زمینه‌ی طراحی، مدل و شبیه‌سازی ساختمان و تاثیرات محیطی بر آن است که امکاناتی جامع را در این زمینه در خود دارد. طراحی و ساخت ساختمان‌های راحت و باکیفیت و منطق بر استانداردهای روز دنیا، نیازمند سال‌‌ها مطالعه و تجربه است. بدین منظور، نرم افزارهای متعددی در دنیا معرفی و توسعه یافته‌اند که با استفاده از آن بتوان مدل‌سازی ساختمان و بررسی جوانب آن را با سهولتی بیشتر انجام داد. نرم افزار دیزاین بیلدر، یکی از ابزارهای جدید و استاندارد در زمینه‌ی مدل‌سازی مصرف انرژی در یک ساختمان و آنالیز تاثیرات محیطی بر آن است تا بدین طریق متخصصین بتوانند هزینه‌های اولیه و انرژی را برای ساکنین بهینه کرده و تاثیرات منفی محیطی را کاهش دهند.

این نرم افزار یک ابزار پیشرفته برای مدل‌سازی و اندازه‌گیری عملکرد انرژی در ساختمان است که مهندسین می‌توانند از امکانات موجود در آن نهایت استفاده را داشته باشند. امکانات مختلف این نرم افزار، مهندسین رشته‌های مرتبط با طراحی یا ساخت و ساز ساختمان را قادر می‌سازد تا بتوانند از یک نرم افزار واحد برای مدل‌سازی و شبیه‌سازی ساختمان از نظر انرژی، تعدیل حرارتی، تاسیات مکانیکی و … استفاده کنند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار DesignBuilder را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار DesignBuilder :

– امکان مدل و شبیه‌سازی انواع ساختمان

– قابلیت بررسی و آنالیز تاثیرات محیطی بر خصوصیات دما، مصرف انرژی، تاثیثات مکانیکی و برقی در ساختمان

– مناسب برای معماران طراحی ساختمان، مهندسین حوزه مکانیک، برق، عمران و …

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

DesignBuilder1 300x204 - دانلود DesignBuilder 7.0.2.006 - نرم فزار طراحی، مدل و شبیه‌سازی ساختمان DesignBuilder2 300x204 - دانلود DesignBuilder 7.0.2.006 - نرم فزار طراحی، مدل و شبیه‌سازی ساختمان

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 586 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR