دانلود Asoftis 3D Box Creator 1.2 – نرم افزار ساخت جعبه‌های سه بعدی

دانلود Asoftis 3D Box Creator 1.2 - نرم افزار ساخت جعبه‌های سه بعدی

 

دانلود Asoftis 3D Box Creator

| نرم افزار ساخت جعبه‌های سه بعدی |

 

Asoftis 3D Box Creator 1.2 نام نرم افزاری جدید و قدرتمند در زمینه طراحی و ساخت جعبه‌های سه بعدی است. با استفاده از این نرم افزار، کاربران می‌توانند جعبه‌های گرافیکی را در نمای سه‌بعدی و با طرح مورد نظر خود ایجاد کرده و از آن‌ها در زمینه‌های مختلف استفاده نمایند. اگر شما هم به کسب و کار دیجیتال اشتغال دارید، احتمالا از رقابت بالا در به فروش رساندن محصولات و جذب مخاطب مطلع هستید. در چنین فضایی، تنها محصولاتی موفقند که قادر باشند نظر مخاطب را جلب نموده و وی را مجاب به مطالعه اطلاعات بیشتر در رابطه با محصول کنند. یکی از مهم‌ترین راهکارها در دست‌یابی به این هدف، استفاده از تصاویر جذاب برای معرفی محصول است.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز و گرامی در نظر داریم، امکانی را مهیا می‌سازد تا بتوانید محصول نرم افزاری خود را در قالب یک بسته‌بندی شکیل و زیبا در معرض دید قرار دهید. با این کار، مخاطب با اولین نگاه جذب محصول شما شده و شانس خرید آن را افزایش می‌دهد. این برنامه با دارا بودن قالب‌هایی متنوع و از پیش حاضر شده، امکانی را مهیا می‌سازد تا بتوانید ضمن انتخاب تصاویر مورد نظر خود، سریعا یک جعبه سه بعدی شکیل و زیبا را ایجاد کرده و از آن در فرمت‌های مختلف خروجی بگیرید. هم اکنون می توانید نرم افزار Asoftis 3D Box Creator را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Asoftis 3D Box Creator :

– امکان طراحی و ساخت سریع جعبه‌ها در نمای سه بعدی

– دارا بودن طرح‌های از پیش آماده شده برای طرح‌های گرافیکی

– امکان وارد کردن لوگو و یا متن و قرار دادن آن‌ها در بخش دلخواه

– امکان سایه دادن به جعبه‌ها تنها با یک کلیک

– رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Asoftis 3D Box Creator.cover1  300x199 - دانلود Asoftis 3D Box Creator 1.2 - نرم افزار ساخت جعبه‌های سه بعدی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 12.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR