دانلود Conroe 1.13 – دسترسی سریع و آسان به اطلاعات تقویم‌های آنلاین در ویندوز

دانلود Conroe 1.13 - دسترسی سریع و آسان به اطلاعات تقویم‌های آنلاین در ویندوز

 

دانلود Conroe

| دسترسی سریع و آسان به اطلاعات تقویم‌های آنلاین در ویندوز |

 

Conroe 1.13 نام یک کلاینت جدید و کاربردی برای سرویس‌های تقویم آنلاین در ویندوز است که به کمک آن، شما می‌توانید امکانات مختلف تقویم‌های محبوب آنلاین را در دسمتاپ سیستم در اختیار داشته باشید. با این برنامه امکانی برای شما مهیا خواهد شد که بتوانید تقویم‌های خود را به این اپلیکیشن سینک کنید و به نسبت هر رویداد در ویندوز هم نوتیفیکیشن دریافت کنید. اگر که شما هم یک فرد پرمشغله در امورات روزانه‌ هستید، احتمالا به خوبی از اهمیت بالای استفاده از نرم افزارهای برنامه‌ریز و تقویم اطلاع دارید. این دسته از نرم افزارها به شما کمک می‌کنند که بتوانید با یک برنامه‌ریزی دقیق و جامع، برای هرکاری یک زمان‌بندی مناسب داشته باشید و از انجام کارهایی با اولویت بالا غافل نشوید.

این روزها به منظور فراهم‌سازی امکان مدیریت هرچه بهتر کارها، برای هر فردی در فضای آنلاین چندین تقویم ابری در دسترس است که امکانات متعددی را در زمینه سازماندهی و برنامه‌ریزی امورات شخصی ارائه می‌کند. اگر که مراجعه به وب‌سایت‌های مربوط به این سرویس‌ها برای شما سخت و دشوار است، شاید بد نباشد که خدمات آن‌ها را از طریق یک اپلیکیشن به دسکتاپ سیستم خود بیاورید. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، امکانی را فراهم می‌کند که به سادگی بتوانید تمام امکانات Google Calendar, Outlook.com, iCloud را در دسکتاپ سیستم در دسترس داشته و به از تجربه‌ی استفاده از تقویم دلخواه خود به خوبی بهره ببرید. هم اکنون می توانید نرم افزار Conroe را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Conroe :

– امکان دسترسی ساده و سریع به خدمات تقویم آنلاین گوگل، اوتلوک و اپل

– امکان دریافت نویتفیکیشن‌های مربوط به رویدادها در دسکتاپ ویندوز

– مجهز بودن به محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Conroe.cover1  300x156 - دانلود Conroe 1.13 - دسترسی سریع و آسان به اطلاعات تقویم‌های آنلاین در ویندوز Conroe.cover2  300x268 - دانلود Conroe 1.13 - دسترسی سریع و آسان به اطلاعات تقویم‌های آنلاین در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.24 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR