دانلود بازی Slope Down First Trip 2.28 – ماجراجویی در سراشیبی برای اندروید

دانلود بازی Slope Down First Trip 2.25 - ماجراجویی در سراشیبی برای اندروید

 

دانلود بازی Slope Down First Trip برای اندروید

| بازی ماجراجویی در سراشیبی برای اندروید |

 

Slope Down First Trip 2.28 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های آرکید از استودیوی بازی سازی Feelnside Games است. کافیست که یک توپ را از یک سراشیبی به سمت پایین هل دهید! این عمل سبب می‌شود که توپ به سرعت بسیار بالایی دست پیدا کرده و حتی پس از رسیدن به زمین هموار، همچنان با سرعت به مسیر خود ادامه دهد. در این بازی اندرویدی، فرصتی برایتان محیاست تا به کمک یک گوی درخشان، سفری پرهیجان و چالش‌برانگیز را از زمین‌های سراشیبی تجربه کنید!

حرکت این توپ درخشان بر روی سطوح شیب‌دار در مناطق مختلفی از طبیعت به تصویر کشیده می‌شود. از جمله این مناطق می‌توان به سرزمین‌های سرسبز، عبور از روی صخره‌ها و … اشاره کرد. ماموریت اصلی شما در بازی این است که همراه با این گوی درخشان، سفری پرهیجان را آغاز و در مسیر خود، یک کریستال ارزشمند را برای نجات دنیا پیدا کنید! هم اکنون می توانید بازی Slope Down First Trip را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Slope Down First Trip :

– دارا بودن تعداد بسیار از مراحل پرهیجان و سرگرم‌کننده

– گیم‌پلی جذاب و طراحی گرافیکی فوق‌العاده

– شبیه‌سازی واقع‌گرایانه تغییرات ساعات شبانه‌روز

– دارا بودن صداپردازی بسیار عالی

– امکان ثبت رکوردهای بالاتر در حین اجرای مانورهای خطرناک

– امکان ارتقای گوی‌ها

– توانایی افزایش دادن سرعت گوی‌ها

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Slope Down First Trip1 150x84 - دانلود بازی Slope Down First Trip 2.28 - ماجراجویی در سراشیبی برای اندروید Slope Down First Trip2 150x84 - دانلود بازی Slope Down First Trip 2.28 - ماجراجویی در سراشیبی برای اندروید Slope Down First Trip3 150x84 - دانلود بازی Slope Down First Trip 2.28 - ماجراجویی در سراشیبی برای اندروید Slope Down First Trip4 150x84 - دانلود بازی Slope Down First Trip 2.28 - ماجراجویی در سراشیبی برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 58 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR