دانلود Abelssoft GoogleClean v2015.124 – نرم افزار امنیتی گوگل

دانلود Abelssoft GoogleClean v2015.124 - نرم افزار امنیتی گوگل

 

دانلود Abelssoft GoogleClean

نرم افزار امنیتی گوگل

 

Abelssoft GoogleClean v2015.124 با نگاهی به محصولات حال حاضر گوگل می بینیم که اکثر محصولات گوگل از جمله کروم، پیکاسا، نوار ابزار و حتی گوگل ارث از یک آیدی منحصربفردی بهره گرفته و انتقال آنها به سرورهای گوگل از این راستا انجام می گیریدو شما می توانید ب این برنامه امنیت تمامی محصولات گوگل را یکجا حفظ کرده و از وقوع مشکلات بعدی جلوگیری کنید. با این برنامه از محصولات گوگل بدون درسر استفاده کنید و نگران از دست رفتن اطلاعات و یا لو رفتن آنها نباشید.

این برنامه قبلیت جاسوسی شبکه گوگل را از کار انداخته و امنیت کاملی را برقرار می سازد. گوگل تقریبا از بازدید و مطلب شما در اینترنت آگاهی دارد و تقریبا غیرفعال کردن دستی آن غیرممکن می باشد ولی با این برنامه این جاسوسی گوگل ر به کل غیرفعال کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Abelssoft GoogleClean را به طور مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار :

– پشتیبانی از نرم افزارهای گوگل

– غیرفعال کردن حالت جاسوسی گوگل

– حذف محتوای ناخواسته از جستجوگر گوگل

– پیدا کردن و حذف کوکی های فلش

 

( برای مشاهده در ابعاد بزرگ بر روی عکس کلیک نمایید )

Abelssoft GoogleClean s 150x109 - دانلود Abelssoft GoogleClean v2015.124 - نرم افزار امنیتی گوگل



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 9.1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR