دانلود Advanced ETL Processor Professional 6.3.7.3 – نرم افزار پردازنده پیشرفته ETL

Advanced ETL Processor Professional - نرم افزار پردازنده پیشرفته ETL

 

دانلود Advanced ETL Processor

| نرم افزار پردازنده پیشرفته ETL |

 

Advanced ETL Processor نام نرم افزاری قدرتمند است که تحولات پیچیده داده ها و اسکریپت های SQL را با یکدیگر و همراه با گزارش، فایل، اف تی پی، ایمیل و خیلی از عملیات های دیگر برای اجرا به شکلی منظم برنامه ریزی و طراحی می کند. این نرم افزار با ترکیب مجموعه ای از اقدامات ساده، به مشاغل و شرکت های Fortune 100 (فورچون جهانی ۵۰۰) کمک می کند تا فرآیند های پیچیده تجارت و کار های روزمره خود را به صورت خودکار و دقیق انجام دهند. استفاده از API بومی برای Oracle (OCI)، MS SQL Server (BCP)، ODBC، MySQL، PostgreSQL، Interbase / Firebird به این برنامه عملکردی بسیار خوب و حرفه ای می بخشد و همین موضوع باعث می شود تا هزاران رکورد به علاوه بسیاری از وظایف دیگر بدون نوشتن حتی یک خط کد و دستور در یک ثانیه انجام شوند.

هر پکیجی که اجرا شود ثبت می شود، در صورت بروز خطا گزارش مفصل و توضیحی ایجاد می کند و به کاربر کنترل نهایی صحت داده ها را می دهد. Advanced ETL Processor بار پیاده سازی راه حل های هوش تجاری (BI) را کاهش می دهد و به کاربران قابلیت یکپارچه سازی داده ها را که در یک رابط کاربری گرافیکی ساده ساخته شده اند می دهد. در هر مرحله کاربر می تواند “Magic Button” را فشار داده و نتیجه تحول را بدون بارگذاری واقعی داده ها مشاهده کند. این برنامه به شما این امکان را می دهد تا به راحتی داده ها را از چندین منبع داده ادغام و یا آن ها را از یک منبع داده بین منابع دیگر تقسیم کنید.

 

 

 

برخی از ویژگی های Advanced ETL Processor :

– توانایی ادغام داده ها از چندین منبع داده و ذخیره در آن ها
– حجم کم و توانایی اجرا برروی سخت افزار های قدیمی
– فرآیند های پیچیده تجارت را خودکار کنید
– پرونده های اکسل را پردازش کنید
– وظایف FTP را خودکار کنید
– فایل های TDE Tableau را ایجاد و منتشر کنید
– داده ها را مرتب سازی و تکثیر کنید
– فایل های Qlik QVD ایجاد کنید
– دستورات را از هر منبع داده وارد کنید



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 61/75 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR