دانلود Send files to TV 1.3.4 – ارسال و دریافت فایل بین گوشی و تلویزیون هوشمند اندروید

دانلود Send files to TV 1.3.4 - ارسال و دریافت فایل بین گوشی و تلویزیون هوشمند اندروید

 

دانلود نرم افزار Send files to TV برای اندروید

| ارسال و دریافت فایل بین گوشی و تلویزیون هوشمند اندروید |

 

Send files to TV 1.3.4 نام یک نرم افزار جدید، کاربردی و مفید برای ارسال و دریافت فایل بین گوشی و تلویزیون اندروید است که با سرعت بالا در انتقال فایل توانسته به عنوان یکی از روش‌های قابل اعتماد از سوی کاربران شناخته شود. شما می‌توانید از نرم افزار اندروید Send files to TV به عنوان یک راه برای انتقال فایل‌های خود از تلفن همراه یا تبلت به تلویزیون استفاده کنید. این برنامه می‌تواند فایل‌های صوتی، تصویری و ویدئویی را به راحتی از طریق Wi-Fi از دستگاه های اندرویدی شما به تلویزیون (و برعکس) شما ارسال کند. علاوه بر این، نرم افزار فوق از شمار متعددی از فرمت‌ها برای کپی و به‌اشتراک‌گذاری پشتیبانی دارد و می‌توانید آن را بر روی مدل‌های مختلفی از گوشی و تلویزیون‌های اندروید نصب و استفاده کنید.

این روزها با توجه به هوشمند بودن بسیاری از تلویزیون‌ها و همینطور گسترش کاربرد اندروید باکس‌های هوشمند، ابزاری که بتوان با آن محتوا را بین گوشی موبایل و تلویزیون جابه‌جا کرد می‌تواند بسیار مفید باشد. نرم افزار Send files to TV برای ارتباط با تلویزیون، از Wi-Fi استفاده می‌کند. برای استفاده از این برنامه، باید دستگاه های خود را به یک شبکه Wi-Fi متصل کرده و تلویزیون خود را نیز به همین شبکه Wi-Fi متصل کنید. سپس می توانید با نصب نرم افزار Send files to TV روی دستگاه اندروید خود، فایل مورد نظر خود را به تلویزیون انتقال دهید. در صورتی که تلویزیون شما هوشمند است و به شبکه Wi-Fi متصل شده است، نرم افزار به صورت خودکار تلویزیون شما را شناسایی خواهد کرد و به آن متصل خواهد شد و در ادامه می‌توانید هرگونه فایل را به تلویزیون منتقل و یا اینکه از تلویزیون به گوشی خود ارسال کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Send files to TV برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Send files to TV :

– انتقال فایل‌های صوتی، تصویری و ویدئویی

– سازگاری با انواع فرمت‌های فایل مختلف

– پخش فرمت های 4K و HDR

– قابلیت جستجوی فایل ها

– پشتیبانی از تلویزیون های SAMSUNG، SONY، LG، TCL، PHILIPS، SHARP و انواع اندروید باکس‌های موجود در بازار

– استفاده آسان و بدون نیاز به تنظیمات پیچیده

– ارسال فایل با سرعت بالا و پایدار

– قابلیت دسترسی به فایل های دستگاه های دیگر

– دارای واسط کاربری ساده و زیبا جهت استفاده آسان کاربران

– قابلیت ذخیره فایل‌‌های ارسالی در حافظه دستگاه

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Send files to TV1 85x150 - دانلود Send files to TV 1.3.4 - ارسال و دریافت فایل بین گوشی و تلویزیون هوشمند اندروید Send files to TV2 85x150 - دانلود Send files to TV 1.3.4 - ارسال و دریافت فایل بین گوشی و تلویزیون هوشمند اندروید Send files to TV3 85x150 - دانلود Send files to TV 1.3.4 - ارسال و دریافت فایل بین گوشی و تلویزیون هوشمند اندروید Send files to TV4 85x150 - دانلود Send files to TV 1.3.4 - ارسال و دریافت فایل بین گوشی و تلویزیون هوشمند اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 13 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR