دانلود Xara PAGE & LAYOUT DESIGNER 11.2.3.40788 – نرم افزار طراحی صفحه و لایوت حرفه ای

دانلود Xara PAGE & LAYOUT DESIGNER - نرم افزار طراحی صفحه و لایوت حرفه ای

 

دانلود Xara PAGE & LAYOUT DESIGNER

| نرم افزار طراحی صفحه و لایوت حرفه ای |

 

Xara PAGE & LAYOUT DESIGNER یک نرم افزار کاربردی جهت طراحی و صفحه آراییی حرفه ای است. کاملا واضح است که متن یکی از عناصر اساسی در ساخت هر سند است بنابراین سازندگان این برنامه تلاش زیادی کرده اند تا ابزار های مدیریت متن به صورت جامع، انعطاف پذیر و قابل فهم باشند. می توانید متن خود را از هر زاویه ای وارد و آن را در به شکل منحنی تنظیم کنید. علاوه بر این می توانید اندازه آن ها را آزادانه در صفحه تغییر دهید و با استفاده از جلوه های مختلف مانند شفافیت، پر کردن، استایل ها و… متن خلاقانه ای تولید کنید. مانند هر برنامه ویرایش متن، شما کنترل کاملی بر سبک و قالب متن دارید. می توانید قلم، اندازه، رنگ و تراز بندی متن را تغییر دهید، حاشیه ها، زبانه ها، تورفتگی ها و موارد دیگر را تنظیم و یا لیست های شماره دار ایجاد کنید. متن را می توان با کنترل پیشرفته به صورت تک کلمه یا خط جداگانه در هر مکان از سند و یا در یک ستون یا چند ستون  وارد کرد. Xara PAGE & LAYOUT DESIGNER باعث می شود متن روی صفحه نمایش دقیق تر از نتیجه چاپ نهایی نمایش داده شود به ویژه در اندازه های کوچک یا متن های چرخشی.
طراحی صفحه و چیدمان آن با ترکیب کنترل های پیشرفته و ویژگی های صفحه آرایی انعطاف پذیر مانند کشیدن و رها کردن تصاویر و تنظیم خودکار متن در اطراف اشیا امکان پذیر است. می توانید طراحی های تک صفحه ای مانند کارت های بازرگانی یا تبلیغات را ایجاد کنید همچنین می توانید اسناد پیچیده چند ستونی و چند صفحه ای را به راحتی همراه با شماره گذاری خودکار صفحه ها، کنترل هدر ها و پاورقی ها و… ایجاد کنید. می توانید یک طراحی جدید را شروع کنید و یا با ویرایش الگو های آماده و کاملاً سفارشی که متناسب با تمام نیازهای تجاری شما هستند کار خود را شروع کنید. علاوه بر این تمام الگوهای موجود بدون حق امتیاز هستند و می توانید بدون هیچ محدودیتی از آن ها برای طرح های تجاری و بازاریابی خود استفاده کنید.

 

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود Xara PAGE & LAYOUT DESIGNER - نرم افزار طراحی صفحه و لایوت حرفه ای



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 102 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR