دانلود Samsung SideSync 4.7.5.203 – انتقال اطلاعات بین گوشی های سامسونگ و کامپیوتر

دانلود Samsung SideSync 4.7.5.203 - انتقال اطلاعات بین گوشی های سامسونگ و کامپیوتر

 

دانلود Samsung SideSync

| انتقال اطلاعات بین گوشی های سامسونگ و کامپیوتر |

 

Samsung SideSync 4.7.5.203 نام نرم افزاری جدید و کاربردی در زمینه مدیریت اطلاعات گوشی و تبلت‌های گلکسی (Galaxy) ساخت شرکت سامسونگ (Samsung) است. همانطور که می‌دانید، در سال‌های اخیر رشد و پیشرفت تکنولوژی سبب شده که گوشی‌های موبایل و تبلت‌های هوشمند، نقش چشم‌گیری در زندگی روزمره ما داشته باشند. کاربران دستگاه‌های هوشمند، روزانه با حجم وسیعی از اطلاعات سر و کار داشته و بسیاری از تصاویر، فیلم‌ها، پیام‌ها و دیگر اطلاعات شخصی خود را در آن نگهداری می‌کنند. در کنار این کاربرد گسترده، باید همواره راهکاری وجود داشته باشد که کاربر بتواند از محتویات دستگاه‌های خود پشتیبان‌گیری کرده و آن‌ها را در محلی امن نگهداری کند.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما بازدیدکنندگان عزیز و گرامی آماده کرده‌ایم، ابزاری است کاربردی برای تبادل اطلاعات بین دستگاه‌های هوشمند و کامپیوتر که با استفاده از آن، می‌توانید انواع اطلاعات خود را بین دستگاه‌های مذکور منتقل کنید. شیوه برقراری ارتباط بین موبایل و کامپیوتر به کمک این برنامه، بسیار ساده و آسان است. شما می‌توانید بسته به نیاز خود، به وسیله ارتباط کابلی و یا بی‌سیم (WiFi)، ارتباط بین دستگاه و کامپیوتر را برقرار کرده و به انتقال فایل‌ها بپردازید. هم اکنون می توانید نرم افزار Samsung SideSync را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Samsung SideSync :

– امکان به اشتراک‌گذاری صفحه زنده دستگاه اندروید در کامپیوتر

– قابلیت تبادل فایل بین دستگاه‌های اندروید و ویندوز

– امکان برقراری ارتباط کابلی و بی‌سیم

– توانایی ارسال و دریافت پیام و همچنین برقراری تماس از طریق کامپیوتر

– قابلیت انتقال انواع اطلاعات از قبیل تصاویر، موزیک‌ها،

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Samsung SideSync.cover1  2 300x169 - دانلود Samsung SideSync 4.7.5.203 - انتقال اطلاعات بین گوشی های سامسونگ و کامپیوتر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 48 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR