دانلود Tixati 2.29-1 x86/x64 + Portable – نرم افزار دریافت فایل از تورنت

دانلود Tixati 2.29-1 x86/x64 + Portable - نرم افزار دریافت فایل از تورنت

 

دانلود Tixati

| نرم افزار دریافت فایل از تورنت |

 

Tixati 2.29-1 x86/x64 + Portable نام یک نرم افزار ساده و در عین حال قدرتمند ، به منظور دانلود فایل از سرورهای تورنت ، پروتکل های بیت تورنت و فراهم سازی ارتباط و انتقال فایل ها به صورت نقطه به نقطه است. این نرم افزار با دارا بودن بالاترین میانگین سرعت دانلود و انتقال فایل ها ، نمودارهایی گرافیکی را جهت نمایش تغییرات سرعت ارسال و دریافت فایل ترسیم می کند. رابط کاربری اصلی نرم افزار بصری و در محیطی یوزر فرندلی می باشد ، از این رو حتی کاربران کم تجربه در زمینه دریافت فایل از سرورهای تورنت ، به سادگی می توانند فایل های مورد نیاز خود را دریافت نمایند. Tixati با نمایش آمارهای دقیق از سرعت دانلود و آپلود ، نمایش منبع هر قطعه فایل ، نمایش پهنای باند و … یکی از مناسب ترین نرم افزارها در زمینه دریافت فایل از سرورهای تورنت به شمار می آید.

یکی از جدیدترین تکنولوژی های مرتبط با دانلود از شبکه های نقطه به نقطه ، سرویس محبوب مگنت لینک است ، لینک های آهنربایی ، گونه ای از لینک ها هستند که به کمک آنان می توانید به طور مستقیم با وارد کردن آدرس آنان در محیط نرم افزار Tixati ، اقدام به دانلود فایل های مربوطه کنید ، بدین ترتیب دیگر حتی نیازی به دانلود و اضافه کردن فایل های تورنت به محیط نرم افزار نیز نخواهید داشت. در محیط نرم افزار Tixati ، شما می توانید اسلات های مربوط به دانلود و آپلود فایل ها را تنظیم کنید و به سادگی تمامی تنظیمات ، محدودیت های دلخواه و کانفیگ های شخصی تان را تعریف کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Tixati را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Tixati :

– قابلیت تنظیم ترکرها با مراجعه به بخش Settings > Transfers > Trackers

– قابلیت تغییر در سید و دانلود در بخش Settings > Network > Connections

– امکان تعریف محدودیت ها

– پشتیبانی از کلاینت های مختلف تورنت

– امکان دانلود از مگنت لینک های تورنت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 12.6 + 10.8 + 12.7 + 10.9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR