دانلود Multiple Monitor Recorder 1.0.0.0 – نرم افزار ضبط فیلم از سیستم‌های چند مانیتوره

دانلود Multiple Monitor Recorder 1.0.0.0 - نرم افزار ضبط فیلم از سیستم‌های چند مانیتوره

 

دانلود Multiple Monitor Recorder

| نرم افزار ضبط فیلم از سیستم‌های چند مانیتوره |

 

Multiple Monitor Recorder 1.0.0.0 نام یک ابزار جدید، رایگان و کاربردی است که به شما قابلیتی می‌دهد تا بتوانید از سیستم‌های چند مانیتوره‌ی خود فیلمبرداری کرده و آن را در فرمت‌های مختلف خروجی بگیرید. ضبط تصویر از صفحه نمایش، این روزها به یک راهکار رایج برای نیازهای آموزشی، کلاس‌های آنلاین (مجازی)، ارائه دموهای نرم افزاری و … تبدیل شده و کاربران به طور روزمره از این راهکار برای رفع نیازهای مشابه استفاده می‌کنند. در برخی مواقع که سیستم کاربر مجهز به دو یا چند مانیتور باشد، استفاده از ابزارهای معمول برای فیلمبرداری از صفحه نمایش کاربردی نیستند و به جای آن نیاز است که کاربر از یک راهکار جایگزین برای این کار استفاده کند. در این مطلب از سایت یاس دانلود، یکی از ابزارهای رایگان در این زمینه را برای شما آماده کرده‌ایم که دقیقا مطابق با همین نیاز توسعه یافته و می‌تواند به طور همزمان از صفحه نمایش تمامی مانیتورهای متصل به سیستم فیلمبرداری کند.

این نرم افزار به شما قابلیتی خواهد داد تا بتوانید بدون هیچ محدودیتی، از دسکتاپ تمامی مانیتورها به طور همزمان فیلمبرداری کنید و در نهایت فایل آماده شده را در فرمت دلخواه خود خروجی بگیرید. این نرم افزار قابلیت استفاده ساده و آسانی دارد و شما به سرعت می‌توانید طرز کار با آن را فرا گرفته و در زمینه‌های مختلف از مزایای آن بهره ببرید. این برنامه به شما امکانی می‌دهد که بتوانید از کلیه مانیتورهای متصل به سیستم فیلمبرداری کرده و ویدیوها را در فرمت‌های AVI, MOV, MP4, MKV و … ذخیره کنید.هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Multiple Monitor Recorder را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Multiple Monitor Recorder :

– امکان فیلمبرداری از صفحه نمایش سیستم‌های چند مانیتوره

– قابلیت فیلمبرداری همزمان از دسکتاپ کلیه مانیتورها

– ساپورت مانیتور در جهت‌های افقی و عمودی

– قابلیت ذخیره‌سازی ویدیوها در فرمت AVI, MP4 و …

– امکان نمایش نشانگر موس در ویدیوها

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

Multiple Monitor Recorder.cover1  248x300 - دانلود Multiple Monitor Recorder 1.0.0.0 - نرم افزار ضبط فیلم از سیستم‌های چند مانیتوره Multiple Monitor Recorder.cover2  300x118 - دانلود Multiple Monitor Recorder 1.0.0.0 - نرم افزار ضبط فیلم از سیستم‌های چند مانیتوره

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.26 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR