دانلود Magpie 0.10.2 – نرم افزار تغییر اندازه و مقیاس پنجره‌ها در ویندوز

دانلود Magpie 0.10.2 - نرم افزار تغییر اندازه و مقیاس پنجره‌ها در ویندوز

 

دانلود Magpie

| نرم افزار تغییر اندازه و مقیاس پنجره‌ها در ویندوز |

 

Magpie 0.10.2 نام یک ابزار جدید، ساده و آسان به منظور تغییر دادن مقیاس پنجره‌‌ها در ویندوز و بهینه‌سازی آن‌ها با افکت‌های متنوع جهت تجربه هرچه بهتر بازی‌ها است. همانطور که می‌دانیم، در راستای مدیریت هرچه بهتر قابلیت چندوظیفه‌ای در ویندوز، کلیه پنجره‌ها قابلیت تغییر اندازه را دارند و کاربر می‌تواند بر حسب نیاز خود، اندازه پنجره‌ها به دلخواه خود تنظیم کند. اما در برخی مواقع، این کنترل‌ها برای نیاز کاربر کافی نیستند و نیاز است که از ابزارهای جانبی برای مدیریت هرچه بهتر این امور استفاده کنید. در این مطلب از سایت یاس دانلود، یک ابزار جدید و ساده را برای این کار آماده کرده‌ایم که نیاز شما در زمینه‌ی تغییر دادن مقیاس یا اندازه پنجره‌ها را به بهترین شکل پوشش می‌دهد.

این نرم افزار در واقع یک ابزار سبک و کم‌حجم در زمینه‌ی تغییر اندازه یا مقیاس پنجره‌ها در ویندوز است که شما را قادر می‌سازد تا بتوانید با آزادی بیشتری بر روی اندازه پنجره‌ها کنترل داشته باشید. این برنامه دارای یک رابط بصری ساده است که کاربر می‌تواند به راحتی به ویژگی‌های مختلف آن دسترسی داشته باشد. کاربر می‌تواند پنجره دلخواه خود برای پردازش کردن را در پس زمینه قرار دهد و سپس با کلیدهای Win + Shift + A شروع به کار کند. کاربر می‌تواند در تنظیمات این برنامه به گزینه‌های مختلف مطابق با نیاز خود دسترسی پیدا کرده و پنجره‌ها را به دلخواه خود تنظیم نماید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Magpie را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Magpie :

– امکان تغییر مقیاس همه پنجره‌ها به حالت تمام صفحه

– دارا بودن الگوریتم‌های مختلف نظیر Lanczos, Anime4K, FSR, Adaptive Sharpen, CRT shaders

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

– امکان ساخت و ذخیره تنظیمات از پیش آماده

– پشتیبانی از سیستم‌های چند مانیتوره

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

Magpie.cover1  300x164 - دانلود Magpie 0.10.2 - نرم افزار تغییر اندازه و مقیاس پنجره‌ها در ویندوز Magpie.cover2  300x194 - دانلود Magpie 0.10.2 - نرم افزار تغییر اندازه و مقیاس پنجره‌ها در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR