دانلود EMS SQL Manager Lite for PostgreSQL 6.4.2 Build 56656 – مدیریت پایگاه داده پستگرس اس کیو ال

دانلود EMS SQL Manager Lite for PostgreSQL 6.4.2 Build 56656 - مدیریت پایگاه داده پستگرس اس کیو ال

 

دانلود EMS SQL Manager Lite for PostgreSQL

| مدیریت پایگاه داده پستگرس اس کیو ال |

 

EMS SQL Manager Lite for PostgreSQL 6.4.2 Build 56656 نام یک دیتابیس منیجر جدید،‌ قدرتمند و کاربردی برای PostgreSQL با قابلیت‌های مدیریتی و طراحی حرفه‌ای و پیشرفته است که در آن می‌توانید اسکریپت‌های SQL را اجرا کنید، گزارش بسازید و یا اینکه دیتای جداول را دستکاری کنید. این نرم افزار یک ابزار قدرتمند و کاربردی برای افرادی است که می‌خواهند دیتابیس PostgreSQL را مدیریت و با سهولت بیشتر به دیتای آن دسترسی داشته باشند. همانطور که می‌دانید، PostgreSQL، یک دیتابیس رایگان و متن‌باز است که در کنار دیگر سیستم‌های پایگاه داده توانسته این روزها کاربران بسیار زیادی را جذب خود کند. نرم افزار جدیدی که در اینجا خدمت شما عزیزان ارائه می‌کنیم، امکانات مدیریتی این پایگاه داده را در محیطی زیبا و مجهز در دسترس شما می‌گذارد تا بتوانید به سادگی بسیار، از نهایت امکانات پایگاه داده‌ی خود بهره ببرید.

نصب و راه‌اندازی این برنامه بسیار ساده و سریع است. تنها کافی‌ست که اطلاعات مربوط به ارتباط با پایگاه داده را در آن وارد کنید تا در ادامه به پایگاه داده خود متصل شوید. این ابزار مدیریتی ساده، امکانات متعددی را در دسترس شما قرار می‌دهد تا با آن بتوانید از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید یا اینکه دیتاها را با هم مقایسه کنید. امکانات دیگری همچون مشاهده، ویرایش، سورت دیتا، کوئری‌نویسی و … از دیگر امکانات کاربردی این نرم افزار است که پیشنهاد می‌کنیم فرصت استفاده‌ی آن را از دست ندهید. هم اکنون می توانید نرم افزار EMS SQL Manager Lite for PostgreSQL را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار EMS SQL Manager Lite for PostgreSQL :

– پشتیبانی از کامل از آخرین نسخه‌ی دیتابیس PostgreSQL

– مجهز بودن به محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

– امکانات قدرتمند و سریع در زمینه‌ی مدیریت دیتابیس

– دسترسی ساده و سریع به خصوصیات پایگاه داده، جداول، ستون‌ها و …

– امکان کوئری‌نویسی، دستکاری دیتا، مرتب‌سازی، گزارش‌گیری و …

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

EMS SQL Manager for PostgreSQL.cover1  300x228 - دانلود EMS SQL Manager Lite for PostgreSQL 6.4.2 Build 56656 - مدیریت پایگاه داده پستگرس اس کیو ال EMS SQL Manager for PostgreSQL.cover2  300x218 - دانلود EMS SQL Manager Lite for PostgreSQL 6.4.2 Build 56656 - مدیریت پایگاه داده پستگرس اس کیو ال

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 140 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR