دانلود File version info editor 1.5.0.0 – نرم افزار ویرایش و تغییر ورژن فایل ها

 File version info editor - نرم افزار ویرایش و تغییر ورژن فایل ها

 

دانلود File version info editor

| نرم افزار ویرایش و تغییر ورژن فایل ها |

 

File version info editor 1.5.0.0 به شما این امکان را می دهد تا اطلاعات مربوط به ورژن فایل های باینری را ویرایش کنید. فایل های پشتیبانی شده توسط این نرم افزار شامل فایل های اجرایی (.exe)، کتابخانه های پیوند پویا (.dll) و درایور ها (.sys) می شود. با استفاده از این ابزار ساده می توانید اطلاعاتی از قبیل نسخه، شرکت سازنده، توضیحات، نام محصول، نام تجاری، کپی رایت، شماره ساخت و… را تغییر دهید. استفاده از این برنامه بسیار ساده و آسان است و حتی نیازی به نصب ندارد.

پس از اجرای برنامه File version info editor و انتخاب فایل مورد نظر می توانید اطلاعات دلخواه خود را در فیلد ها مختلف وارد و تغییرات را اعمال کنید. برای نمایش نسخه کنونی فایل مورد نظر بر روی گزینه Update کلیک کنید تا تمام فیلد ها با جزئیات کنونی فایل پر شود. درضمن بعد از پر کردن تمام قسمت های مورد نظر می توانید آن ها را بصورت یک پرونده ini ذخیره کنید تا هنگام تغییر در فایل های دیگر، نیازی به تایپ دوباره اطلاعات تکرای نباشد. بعدا می توانید با کلیک روی دکمه Import from file این اطلاعات را از پرونده ini وارد کنید. اطلاعات موجود در پرونده ini به طور خودکار در قسمت های مربوطه بارگیری می شوند. نکته مهم در رابطه با این ابزار این است که از پرونده های کامپایل شده با UPX پشتیبانی نمی کند بنابراین بهتر است همیشه قبل از انجام ویرایش، گزینه Backup file before editing را فعال کنید تا در صورت خراب شدن نسخه اصلی بتوانید آن را بازیابی کنید.

 

 

 

ویژگی های File version info editor:

پشتیبانی از فرمت های exe، dll و sys
امکان تهیه نسخه پشتیبان از فایل قبل از اعمال تغییرات روی آن
بدون نیاز به نصب (پرتابل)
امکان ذخیره اطلاعات مربوط به نسخه یک فایل و استفاده مجدد از آن برای تغییر نسخه سایر فایل ها
امکان دریافت جزئیات دقیق نسخه فعلی فایل ها

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 File version info editor - نرم افزار ویرایش و تغییر ورژن فایل ها



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 522 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR