نصب افزونه بر روی مرورگر اندروید؛ معرفی 4 مرورگر اینترنتی اندروید با قابلیت پشتیبانی از افزونه‌ها

نصب افزونه بر روی مرورگر اندروید؛ معرفی 4 مرورگر اینترنتی اندروید با قابلیت پشتیبانی از افزونه‌ها

 

نصب افزونه بر روی مرورگر اندروید

| معرفی 4 مرورگر اینترنتی اندروید با قابلیت پشتیبانی از افزونه‌ها |

 

در این مطلب از سایت یاس دانلود، برای شما کاربران عزیز یک آموزش ساده و آسان را در نظر داریم که می‌توانید به کمک آن، بر روی مرورگر اینترنتی خود در گوشی اندروید افزونه نصب کنید. همانطور که می‌دانید، افزونه یا اکستنشن، بسته نرم افزاری کوچک و مفیدی است که با نصب کردن آن بر روی یک مرورگر اینترنتی می‌توان امکان جدیدی را فعال کرد. این افزونه ها معمولاً توسط توسعه دهندگانی به غیر از سازندگان اصلی مرورگر ساخته می شوند و برای افزایش عملکرد و قابلیت های مرورگر استفاده می شوند. امروزه، بسیاری از ما به طور معمول از انواع مختلفی از افزونه‌ها در مرورگرهای اینترنتی خود استفاده می‌کنیم. البته با توجه به افزایش کاربرد وبگردی در گوشی‌های موبایل و تبلت‌های هوشمند، وقت آن رسیده که بتوانیم به طریقی این افزونه‌ها را در نسخه اندروید این مرورگرها نیز نصب کنیم.

در این مطلب از سایت یاس دانلود، یک لیست 4 تایی از مرورگرهایی که امکان نصب افزونه را دارند به شما معرفی می‌کنیم. این مرورگرها به طور رسمی دارای نسخه اندرویدی هستند و شما می‌توانید با نصب آن بر روی گوشی موبایل یا تبلت اندرویدی خود، به طیف گسترده اکستنشن‌ها دسترسی داشته و از امکانات جذاب آن نهایت استفاده را ببرید. هم اکنون می توانید این آموزش مفید را در ادامه مطلب دنبال فرمایید.

 

 

 

1- Mozilla Firefox

فایرفاکس یک گزینه بسیار عالی برای اندروید است؛ خصوصا آنکه به دنبال مرورگری باشید که بر پایه Chromium نباشد. این مرورگر جذاب، به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید از طریق مراجعه به addons.mozilla.org، به تمامی افزونه‌ها دسترسی داشته و آن‌ها را به مانند نسخه دسکتاپ در اندروید نیز نصب کنید.

PluginBrowsers.cover1  - نصب افزونه بر روی مرورگر اندروید؛ معرفی 4 مرورگر اینترنتی اندروید با قابلیت پشتیبانی از افزونه‌ها

 

2- Samsung Internet

سامسونگ اینترنت، مرورگر پیش‌فرض گوشی‌‌ و تبلت‌های سامسونگ است. خصوصیت مهم این مرورگر این است که برای استفاده از آن نیازی نیست که حتما دیوایس شما ساخت شرکت سامسونگ باشد. بنابراین شما می‌توانید این مرورگر را هم بر روی کلیه دستگاه‌های اندروید نصب کنید. البته در این زمینه لازم به ذکر است که به دلیل عرضه‌ی افزونه‌ها در Galaxy Store، جهت نصب آن‌ها حتما می‌بایست از طریق یک گوشی سامسونگ وارد شوید.

PluginBrowsers.cover2  - نصب افزونه بر روی مرورگر اندروید؛ معرفی 4 مرورگر اینترنتی اندروید با قابلیت پشتیبانی از افزونه‌ها

 

3- Kiwi Browser

کیوی بروزر، یک مرورگر اینترنتی رایگان و جذاب است که بر پایه‌ی مرورگر گوگل کروم (Google Chrome) ساخته شده و تقریبا از کلیه افزونه‌های رسمی نسخه دسکتاپ کروم پشتیبانی می‌کند. بنابراین، تنها کافی‌ست از طریق این مرورگر به Chrome Web Store مراجعه و افزونه دلخواه خود را نصب کنید.

PluginBrowsers.cover3  - نصب افزونه بر روی مرورگر اندروید؛ معرفی 4 مرورگر اینترنتی اندروید با قابلیت پشتیبانی از افزونه‌ها

 

4- Lemur Browser

لمور بروزر یک مرورگر اینترنتی جدید و کاربردی است که با شباهت زیاد به کیوی بروزر منتشر شده و بر پایه‌ی Chromium ساخته شده و از اکستنشن‌های Chrome/Edge به طور کامل پشتیبانی می‌کند.

PluginBrowsers.cover4  - نصب افزونه بر روی مرورگر اندروید؛ معرفی 4 مرورگر اینترنتی اندروید با قابلیت پشتیبانی از افزونه‌ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR