دانلود Wingware Wing IDE Professional 8.1.2 + Portable – محیط برنامه نویسی پایتون

دانلود Wingware Wing IDE Professional 6.0.6-1 + Portable - محیط برنامه نویسی پایتون

 

دانلود Wingware Wing IDE

| محیط برنامه نویسی پایتون |

 

Wingware Wing IDE Professional 8.1.2 + Portable نام یک IDE قدرتمند و شناخته شده برای ساخت اسکریپت‌ها و اپلیکیشن‌های پایتون است که به کمک آن، شما می‌توانید برنامه‌نویسی پایتون را در محیطی زیبا با امکاناتی منحصر به فرد تجربه کنید. با نصب و راه‌اندازی این برنامه، شما به سادگی می‌توانید اپلیکیشن‌ها و اسکریپت‌های پایتون را ایجاد و به تست و عیب‌یابی آنان بپردازید. فرقی ندارد که شما از دولوپرهای تازه‌کار و یا دانش‌آموخته پایتون باشید، در هر صورت این برنامه محیطی منحصر به فرد را برای کدنویسی پایتون، تست و عیب‌یابی آن برای شما تدارک دیده که با اجرای کدها و تمرین‌های مداوم، می‌توانید پروژه‌هایی کاربردی را در آن خلق کنید.

از اسکریپت‌های بسیار ساده گرفته تا اپلیکیشن‌های مستقل؛ این برنامه شما را قادر می‌سازد که بتوانید با استفاده از ابزارهای موجود در آن، پروژه‌های خود را عملی کنید. محیط کاری این نرم افزار، در قالب تب‌هایی جدا از هم به نمایش درآمده و کاربر می‌ـوانید در محیط اطراف این نرم‌افزار، به مجموعه‌ای از توابع و امکانات پرکاربرد این نرم‌افزار دسترسی سریع داشته باشد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Wingware Wing IDE را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Wingware Wing IDE Professional :

– امکان تکمیل خودکار کدها به صورت هوشمند در محیطی کاربرپسند

– مناسب برای دولوپرهای مبتدی و یا حرفه‌ای

– دارا بودن محیط کاربری مبتنی بر تب

– امکان دسترسی سریع به توابع پرکاربرد

– امکان جستجو و ناوبری آسان در میان کدها

– قابلیت کدنویسی، تست و عیب‌یابی

– امکان ساخت اسکریپت‌های کوچک و یا پروژه‌های بزرگ و مستقل

– امکان نمایش خطاها و امکان رفع سریع آنان

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 67 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR