دانلود Lazap 0.6.3 – لانچر جدید و قدرتمند بازی‌های کامپیوتری

دانلود Lazap 0.6.3 - لانچر جدید و قدرتمند بازی‌های کامپیوتری

 

دانلود Lazap

| لانچر جدید و قدرتمند بازی‌های کامپیوتری |

 

Lazap 0.6.3 نام یک ابزار جدید و قدرتمند برای دسکتاپ کاربران و علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای است که می‌تواند مجموعه‌ی عناوین نصب شده در سیستم آن‌ه ارا مدیریت کند. این لانچر، مجهز به یک رابط و طراحی گرافیکی خاص و جذاب است که می‌تواند با سهولت بیشتری امکان مدیریت بازی‌های موجود بر روی سیستم را برای شما مدیریت کند. گیم لانچرها این روزها به یک موضوع داغ در بین علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ی بدل شده‌اند. بنابراین اگر که شما هم یک گیمر باشید، احتمالا موضوع لانچر‌ بازی‌های کامپیوتری نباید برایتان جدید باشد. نصب کردن یک لانچر مجزا برای هر بازی، ایده‌ی جالبی نیست؛ اما در پاره‌ای از اوقات بسته به بازی انتخابی، ممکن است که مجبور به این کار باشید.

در کنار این‌ها، استفاده از یک لانچر برای تمام بازی‌ها می‌تواند یک گزینه‌ی خوب باشد. در این مطلب از سایت یاس دانلود، ابزاری را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که در واقع یک لانچر همه‌کاره برای کلیه بازی‌های نصب شده در سیستم است. این برنامه مجهز به یک رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند است که کاربر با آن می‌توانید کلیه بازی‌های موجود در سیستم را در یک نگاه ببیند و تنها با یک کلیک آن‌ها را اجرا کند. بنابراین فرقی نمی‌کند که بازی مورد نظر شما در اپیک‌گیمز، استیم یا … باشد؛ زیرا که دیگر برای اجرای آن‌ نیازی به مراجعه به کلاینت مربوطه نخواهید داشت و کلیه این آیتم‌ها را در لایبرری شخصی خود در این نرم افزار می‌توانید مدیریت و یا اجرا کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Lazap را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Lazap :

– امکان مدیریت عناوین نصب شده‌ی بازی‌های رایانه‌ای در یک محیط زیبا و جذاب

– قابلیت اجرای مستقیم و بدون واسطه‌ی بازی‌ها صرف نظر از استور مربوطه

– مناسب برای مدیریت کلیه بازی‌های Steam, Epic games, Origin و …

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Lazap.cover1  300x139 - دانلود Lazap 0.6.3 - لانچر جدید و قدرتمند بازی‌های کامپیوتری Lazap.cover2  300x139 - دانلود Lazap 0.6.3 - لانچر جدید و قدرتمند بازی‌های کامپیوتری

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 4.39 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR