دانلود ANSYS Additive 19.2 x64 – شبیه سازی تولیدات افزودنی

دانلود ANSYS Additive 19.2 x64 - شبیه سازی تولیدات افزودنی

 

دانلود ANSYS Additive

| شبیه سازی تولیدات افزودنی |

 

ANSYS Additive 19.2 x64 یک نرم افزار پیشرفته و تمام و کمال جهت ساخت و توسعه تولیدات افزودنی یا Additive Manufacturing می باشد که توسط شرکت ANSYS ساخته شده است. از این روش در چاپ سه بعدی و به منظور ساده سازی روند چاپ استفاده می شود. بدین صورت که برای ساخت هر وسیله ای که مد نظران طراحان شرکت های صنعتی می باشد، چندین لایه بر روی یکدیگر قرار گرفته و پس از آنالیز آن توسط کارشناسان، محصول به دستگاه های چاپ سه بعدی فرستاده می شود. این روش بدلیل آنکه دور ریز بسیار کمی دارد و دقت زیادی در ساخت محصولات به وسیله آن انجام می شود، مورد توجه بسیاری از کارخانه جات تولیدات محصولات مختلف قرار گرفته است و امروزه به یکی از روش های عمده تولید محصول تبدیل شده است. فرایند ساخت محصول در این برنامه ساده است. کافیست تا طرح مورد نظر خود را توسط پارامتر های مختلف ساخته، آن را به یک جسم سه بعدی مجازی تبدیل کرده و سپس فایل نهایی را برای دستگاه های چاپ سه بعدی ارسال کنید.

این نرم افزار به دلیل سرعت بسیار بالا در طراحی و صرفه جویی در هزینه و مصرف منابع بسیار مورد توجه طراحان قرار گرفته است چرا که می توان با صرف کردن کمترین زمان و امکانات به سرعت به فایل نهایی دسترسی داشت و نتیجه نهایی را به صورت سه بعدی در مانیتور تماشا کرد. دارا بودن بانک اطلاعاتی در این برنامه باعث می شود تا مواد مورد نیاز برای ساخت محصولات متنوع را به پیشنهاد بانک اطلاعاتی در اختیار داشته باشید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار ANSYS Additive را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ANSYS Additive :

– بهینه‌ سازی طراحی و حذف قسمت‌ های اضافی

– طراحی با استفاده از متود Dfam

– مدل سازی طرح های ساخته شده

– دارای کتابخانه و بانک اطلاعاتی از پیش آماده

– سازگاری با سایر برنامه های شرکت ANSYS و نرم افزار های CAD

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود ANSYS Additive 19.2 x64 - شبیه سازی تولیدات افزودنی



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.5 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR