دورکاری چیست؟ معرفی نرم افزار ویژه دورکاری برای کارفرمایان و کارمندان

با استفاده از نرم افزار دورکاری و سیستم تلفنی ویپ می‌توانید فعالیت‌های دورکاری مطلوبی داشته و در هزینه‌های بسیاری صرفه جویی نمایید.

مجموعه آوش نت در این قسمت از مقاله در خصوص نرم افزار دورکاری، اطلاعات و آگاهی کاملی به شما عزیزان ارائه می‌دهد. همانطور که مشخص است، با توجه به وجود تکنولوژی‌های اخیر، افراد به راحتی می‌توانند کسب و کار مجازی خود را شروع کنند و خدمات زیادی انجام دهند. دیگر گذشت زمان سخت و خشن کار کردن و هزینه‌ها و ناآرامی‌های رفت و آمد به محل کار. در حال حاضر افراد در منزل و با پوشش کاملا راحت و بدون ذره‌ای اذیت، می‌توانند کار خود را انجام داده و درآمد عالی برای خود داشته باشند.

خب در این شرایط باید بستری برای انجام کارهای دورکاری وجود داشته باشد تا راحتی مضاعفی عاید افراد شود. نرم افزارهای دورکاری این موقعیت را به بهترین شکل ممکن فراهم کرده و رضایت و خشنودی بالایی برای عموم مردم به همراه دارند.

دورکاری چیست

دورکاری چیست؟ و چه مزایایی دارد؟

دورکاری چیست ؟ همانطور که از نام دورکاری مشخص است، کسب و کاری می‌باشد که افراد از راه دور می‌توانند آن را انجام دهند. زمانی که شما برای یک شرکت، مجموعه و سازمان‌هایی دورکاری انجام می‌دهید به این معناست که در همان نقطه‌ای که حضور دارید، کارها و پروژه‌ها را سر و سامان داده و از این بابت، درآمد خوبی به دست می‌آورید. در این صورت هم شما و هم کارفرمایی که برایتان کاری را در نظر گرفته، سود مضاعفی می‌برید. سود شما از این بابت، عدم صرف هزینه‌های مربوط به رفت و آمد، هزینه‌های غذا، دوری از ترافیک و بودن در کنار خانواده است و سود کارفرما، عدم پرداخت هزینه‌های اضافی در قبال مکان مناسب برای گردآوری کارمندان، عدم پرداخت هزینه‌های بیمه پرسنل، عدم پذیرش مسئولیت بالا در قبال کارمندان و .. می‌باشد.

 

مزیت‌ فعالیت‌های دورکاری

در موضوعِ نرم افزار دورکاری ذکر این مطلب خالی از لطف نیست که در فعالیت‌های دورکاری، هم شما و هم کارفرما بدون توجه به محدودیت مکانی و جغرافیایی می‌توانید همکاری مطلوبی با یکدیگر داشته باشید. همچنین در این نوع فعالیت، پرسنل و کارمندان انرژی مضاعفی برای کار کردن دارند چرا که با آسایش و در خانه بدون تحمل شلوغیِ بیرون و خستگی‌های رفت وآمد کار مورد علاقه خود را انجام می‌دهند. علاوه بر این، محدودیتی از بابت شرایط جسمی پرسنل وجود ندارد زیرا افراد معلول نیز، می‌توانند کار مورد نظر خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند و خود را از محدودیت‌های معلولیت، رهایی دهند.

برخی افراد به دلیل عدم حضور در این شرایط همیشه از خود این سوال را می‌پرسند که دورکاری یعنی چی؟ در پاسخ به این افراد می‌توان گفت، مزایای دورکاری به حدی بالاست که به نظر می‌رسد؛ تا چند سال آینده اغلب کسب و کارها از روش‌های دور اقدام به ادامه فعالیت نمایند.

دورکاری یعنی در خانه بنشینیم و پول روی پول بگذاریم. این موضوع از بعد اجتماعی هم دارای اهمیت است. به عنوان مثال، اگر بیشتر فعالیت‌ها کسب و کارهای خود را از طریق دورکاری انجام دهند، شاهد پایین آمدن حجم ترافیک خواهیم شد. بدیهی است که به دنبال کاهش حجم ترافیک، شاهد پاک و تمیز شدن محیط زیست خود نیز، خواهیم بود.

علاوه بر این، نرخ بیکاری نیز، کاهش یافته و تمام افراد چه در دورافتاده‌ترین روستاهای ایران و چه در پایتخت، حق برابری برای کار کردن خواهند شد. در این شرایط است که شاهد برقراری عدالت در زمینه درآمدها خواهیم بود.

 

نرم افزار دورکاری چیست؟

نرم افزار دورکاری به مجموعه‌ای از نرم افزارها و سرویس‌های مخابراتی گفته می‌شود که افراد به کمک آنها می‌توانند به دور از محل کار، پروژه‌ها و فعالیت‌های مهم در شرکت را انجام دهند. حال این بستر می‌تواند شامل تلفن، نرم افزارهای مختلف حسابداری مانند  CRM و یا محیط‌های چت بین پرسنل و کارفرما مانند واتساپ باشد. به دلیل اهمیت موضوع باید زیرساخت‌های مطمئن و مطلوبی برای این کار وجود داشته باشد.

به عنوان مثال؛ وجود شبکه‌های امن و پرسرعت در این زمینه می‌تواند بیش از 90 درصد مشکلات را رفع نماید. نرم افزارهای دورکاری زیادی در این حوزه، فعالیت می‌کنند. ترلو، آسانا، تسکولو، پیگیر و … وجود دارند که همه آنها برای افزایش راحتی و آسایش کارفرماها و پرسنلِ دورکاری، طراحی شده‌اند.

نصب شبکه پرسرعت و ادامه کسب و کار از این پلتفرم، رضایت بالایی نصیب شما و کارفرما خواهد کرد. پشتیبانی شبکه در این نرم افزارها بسیار عالی و مطلوب است. حال با توجه به ارائه توضیحات در این باره، وجود شبکه‌های نرم افزاری مانند ترلو و .. کافی نیست چرا که این نرم افزارها برای انجام تسک مورد استفاده قرار می‌گیرند.

اگر در مجموعه مورد نظر شما، بحث بازاریابی هم مطرح باشد، نیاز به برقراری ارتباطات تلفنی از طریق سیستم ویپ احساس می‌شود. در این صورت نرم افزارهای معرفی شده قابلیت چندانی نخواهند داشت. با این حساب، به طور خلاصه می‌توان گفت، برای ارتباط تلفنی کاربران باید از ویپ Voip  استفاده شود. پس متوجه شدیم که خدمات پشتیبانی شبکه در سیستم‌های تلفنی، وظیفه پُرکاری به عهده دارند.

 

ویپ یا Voip  چه نقشی در کسب و کارهای دورکاری به عهده دارد؟

به غیر از نرم افزار دورکاری، سیستم هوشمند دیگری هم برای برقراری ارتباط پرسنل با کارفرما وجود دارد که به آن اشاره می‌کنیم. به نظر می‌رسد Voip  یکی از پرکاربردترین ابزارها در زمینه پروژه‌های دورکاری است که ارتباط بین پرسنل و کارفرما را به بهترین شکل ممکن سازماندهی می‌کند. این نوع تکنولوژی جدید در صنعت مخابرات، مزایای قابل توجهی برای افراد و شرکت‌ها دارد. مهم‌ترین مزیت آن کاهش هزینه‌های مربوط به تماس می‌باشد. بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که اگر فعالیت دورکاری هم انجام نمی‌دهید و همان فعالیت سنتی خود را در پیش گرفته‌اید استفاده از سیستم تلفنی ویپ که جایگزین سیستم آنالوگ شده است، انتخاب مناسبی برای‌تان خواهد بود.

در سیستم تلفنی ویپ، صدای افراد به سیگنال‌های دیجیتالی تبدیل شده و امکان برقراری ارتباط از طریق تلفن شخصی یا اینترنت فراهم می‌شود. برخی افراد بر این باورند که ویپ کار خود را از طریق اینترنت انجام می‌دهد اما بهتر است بدانید که اگر اینترنت هم قطع باشد با استفاده از زیرساخت شبکه امکان استفاده از ویپ وجود دارد. در این روش، هیچ سیم و کابل اضافی وجود ندارد و فقط با وجود بستر شبکه، کارها پیش می‌رود.

نرم افزار دوکاری چیست

مزیت‌های استفاده از سیستم تلفنی ویپ

در مبحث نرم افزار دورکاری، حال وقت آن رسیده تا در مورد مزیت‌های سیستم تلفنی Voip  صحبت کنیم. در زمان استفاده از ویپ، کیفیت صداها عالی و مطلوب بوده و تمام مکالمات ضبط می‌شوند. ارتباط از راه دور مهمترین مولفه و مزیت استفاده از این نوع سیستم تلفنی است. تحت هیچ شرایطی، تماس از دست رفته نخواهید داشت. کابل‌های هزینه بر مسی از بین رفته و به جای آن زیر ساخت شبکه پدید می‌آید. کارفرماها و پرسنل می‌توانند کنفرانس صوتی داشته باشند.

ارسال و دریافت فکس نرم افزاری وجود دارد. نیازی به خرید تلفن‌های سخت افزاری نیست و تمام فعالیت‌ها در بستر شبکه انجام می‌شود. ارتباط با انواع نرم افزارهای CRM، قابلیت برقراری تماس‌های همزمان، صرفه جویی در نیروی انسانی و کاهش هزینه‌ها، قابلیت گزارش گرفتن از پرسنل، امکان ایجاد ایمیل سرور، هزینه نگهداری پایین و پنل مدیریتی آسان و راحت از قابلیت‌های مهم ویپ می‌باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه سیستم‌های تلفنی ویپ و نرم افزار دورکاری می‌توانید با مشاوران مجموعه آوش نت در ارتباط باشید.

/ پایان
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و یاس دانلود هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR