دانلود بازی TA: Little Red Riding Hood v1.0.28 برای اندروید

دانلود بازی TA: Little Red Riding Hood v1.0.28 برای اندروید

 

دانلود بازی TA: Little Red Riding Hood برای اندروید

 

TA: Little Red Riding Hood v1.0.28 داستان سوار قرمزی را روایت می کند که در همین راه ها ماجراهای شگفت انگیزی را مشاهده می کند. شما باید در دنیای عجیب و پر اتفاقات مهیج بازی قدم گذاشته و معماها و راز های آن را حل کنید. به اشیا دقت کرده و نکته را متوجه شوید. شما باید در بازی تمامی سیب های قرمز که سر راهتان خواهد بود را جمع کرده و ماجارهای بازی از آنها استفاده کنید. با عبور از هر مرحله نیز چاداشی به شما تعلق خواهد گرفت.

گرافیک بازی بسیار غنی بوده و دارای جلوه های بصری زیبا و پس زمینه زیبایی نیز می باشد. عمق بازی بسیار هیجان انگیز بوده و داستان بازی نیز همین را روایت می کند. بازی شامل ویدئوهای زیبایی نیز می باشد که در کمتر بازی مشاهده می شود. هم اکنون می توانید بازی مهیج TA: Little Red Riding Hood را به طور مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

تصاویری از محیط بازی :

Little-Red-Riding-Hood Little-Red-Riding-Hood

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK برای اندروید 2.2 و بالاتر
  • حجم : 27.3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR