دانلود بازی Bad North: Jotunn Edition 2.00.8 – دفاع از سرزمین پادشاهی برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Bad North: Jotunn Edition 2.00.5 - دفاع از سرزمین پادشاهی برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی Bad North: Jotunn Edition برای اندروید

| بازی دفاع از سرزمین پادشاهی برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت |

 

Bad North: Jotunn Edition 2.00.8 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک استراتژیک از استودیوی بازی سازی Raw Fury است. خانه و محل زندگی شما زیر بار حملات دشمن است. پادشاه نیز بر اثر حملات مهاجمین وایکینگ مرده و امید از سرزمین رخت بر بسته است. حال شما به عنوان پسر پادشاه، تصمیم می‌گیرید که برای بقای مردمان خود تلاش کرده و زمام امور را به دست بگیرید. بازی نبرد در سرزمین شمالی، یک روایت تاریخی و جذاب از حملات وایکینگ‌ها است که پیش‌تر نسخه کامپیوتری آن را خدمت شما عزیزان ارائه کردیم. در صورتی که شما هم دوست‌ دارید این بازی جذاب و سرگرم‌کننده را در موبایل و تبلت خود انجام دهید، ما برایتان آخرین نسخه آن را به همراه فایل دیتای مخصوص آماده دانلود کرده‌ایم.

در این بازی شما باید نیروهای خود را آماده و ضمن آموزش دادن به آن‌ها، هریک را در موقعیتی خاص مستقر کنید. هریک از جنگجویان دشمن، توانایی منحصر به فرد خود را دارند که هیچ‌یک از آن‌ها را نباید در طول نبرد نادیده بگیرید. نبردهای بازی در جزایر مختلفی به تصویر کشیده می‌شود که هریک دارای خصوصیات محیطی منحصر به خود هستند. علاوه بر این، متناسب با شرایط غرافیایی موجود در محل نبرد، باید نیروهای خود را در موقعیتی مناسب مستقر کرده و از شرایط موجود برای پیروزی در برابر وایکینگ‌ها بهره ببرید. هم اکنون می توانید بازی Bad North: Jotunn Edition را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Bad North: Jotunn Edition :

– امکان آماده‌سازی یک ارتش قوی و مجهز از مردان شجاع

– امکان شرکت در نبردهایی استراتژیک و اتخاذ تصمیماتی مهم و سرنوشت‌ساز

– امکانات کنترلی وسیع بر روی واحدهای نظامی

– دارا بودن ده‌ها جزیره مختلف برای تجربه نبردها

– قابلیت ارتقای توانایی مردان در صحنه نبرد

– گرافیک چشم‌نواز و بسیار زیبا

 

 

تصاویری از محیط بازی :

Bad North1 150x84 - دانلود بازی Bad North: Jotunn Edition 2.00.8 - دفاع از سرزمین پادشاهی برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Bad North2 150x84 - دانلود بازی Bad North: Jotunn Edition 2.00.8 - دفاع از سرزمین پادشاهی برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Bad North3 150x84 - دانلود بازی Bad North: Jotunn Edition 2.00.8 - دفاع از سرزمین پادشاهی برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Bad North4 150x84 - دانلود بازی Bad North: Jotunn Edition 2.00.8 - دفاع از سرزمین پادشاهی برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 46/155/206 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR