دانلود WidsMob WebP 1.7.0.140 – مشاهده و تبدیل تصاویر وب‌پی (WebP)

دانلود WidsMob WebP 1.7.0.140 - مشاهده و تبدیل تصاویر وب‌پی (WebP)

 

دانلود WidsMob WebP

| نرم افزار مشاهده و تبدیل تصاویر وب‌پی (WebP) |

 

WidsMob WebP 1.7.0.140 نام یک ابزار جدید و کاربردی به منظور مشاهده و تبدیل فرمت تصویری وب‌پی (WebP) در ویندوز است. به کمک این برنامه، شما به ابزاری همه‌کاره برای پردازش تصاویر وب‌پی در ویندوز دسترسی خواهید داشت و به راحتی می‌توانید تصاویر WebP را بچرخانید، تغییر سایز داده و یا انواع ویرایش‌های دلخواه خود را بر روی آن اعمال نمایید. این نرم افزار یکی از بهترین ابزارهای مشاهده و تبدیل فرمت وب‌پی در ویندوز است که به شما اجازه می‌دهد به راحتی بتوانید این دسته از فرمت‌های گرافیکی در ویندوز را مشاهده کرده و یا تغییر سایز دهید. همچنین در صورت تمایل این امکان نیز برایتان فراهم شده تا بتوانید تصاویر خود را به فرمت‌های رایج گرافیکی نظیر GIF, JPEG, PNG, BMP, TIFF و … تبدیل کنید.

بحث‌های بسیاری بر سر اینکه “کدام نوع فرمت عکس برای صفحات اینترنتی مناسب است؟” وجود دارد. سالیان سال است که طراحان وب از فرمت JPEG/JPG برای صفحات اینترنتی استفاده می‌کنند؛ ولی طی سال‌های اخیر فرمت جدیدی از عکس توجه روز افزونی به خود جلب کرده که آن هم فرمت WebP است. فرمت وب‌پی توسط گوگل معرفی و بسیار مورد توجه قرار گرفته است. رفته رفته استفاده از این فرمت افزایش یافته و کم‌کم به فرمت پیش‌فرض تصاویر اینترنتی تبدیل خواهد شد. حجم تصاویر WebP بسیار کم‌تر از سایر فرمت‌های رایج است؛ اما نکته مهم این است که در هنگام کاهش حجم، کیفیت تصویر چندان تغییری نمی‌کند و همین امر روز به روز به محبوبیت این فرمت اضافه کرده است. اگر که شما هم به ابزاری برای نمایش و یا تبدیل این فرمت در ویندوز احتیاج دارید، ما برایتان یک برنامه مخصوص برای این کار را آماده‌ی دانلود کرده‌ایم. هم اکنون می توانید نرم افزار WidsMob WebP را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار WidsMob WebP :

– پشتیبانی از تصاویر و انیمیشن‌های WebP

– امکان تبدیل کردن تصاویر JPEG/PNG/BMP/GIF به WebP و برعکس

– امکان تغییر دادن سایز تصاویر وب‌پی به صورت گروهی

– امکان قرار دادن واترمارک بر روی تصاویر WebP

– قابلیت تغییر نام و یا چرخاندن تصاویر WebP

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

WidsMob WebP.cover1  300x171 - دانلود WidsMob WebP 1.7.0.140 - مشاهده و تبدیل تصاویر وب‌پی (WebP) WidsMob WebP.cover2  300x171 - دانلود WidsMob WebP 1.7.0.140 - مشاهده و تبدیل تصاویر وب‌پی (WebP)

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 33.7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR