دانلود بازی Drone Spektra برای PC

دانلود بازی Drone Spektra برای PC

 

دانلود بازی Drone Spektra برای کامپیوتر

| بازی مسابقه پهپاد‌ها |

| نسخه HOODLUM |

 

Drone Spektra بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های استراتژیک می باشد که در سال 2019 توسط FAXCORPunlimited ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی کامپیوتری جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز و گرامی آماده کرده‌ایم، یک فرصت مهیج و جذاب برای تجربه رقابت‌هایی حساس و نفس‌گیر با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین است. در قالب حالت داستانی این بازی، شما می‌توانید هواپیمای بدون سرنشین خود را از میان طیف وسیعی از مدل‌ها انتخاب کرده و به رقابت با دیگر پهپاد‌ها مشغول شوید. تکنولوژی حمل و نقل به لطف وجود پهپادها در این بازی کامپیوتری به کلی دگرگون شده و قدرت مانور فوق‌العاده این دستگاه‌ها، آنان را به یک ابزار مهم برای حمل و نقل تبدیل کرده است. در کنار این مزایا، کمی سرگرمی هم بد نیست!

شما و گروهی از علاقه‌مندان به رقابت با پهپاد، مسابقاتی را آغاز می‌کنید که در آن چشم‌اندازهای جالب توجهی از رقابت و هیجان به چشم می‌خورد. این بازی در یک حال و هوای اکشن با ترکیب مباحث علمی به تصویر کشیده می شود. شما می‌توانید پهپاد دلخواه خود را از میان مدل‌های متنوع موجود انتخاب کرده و با احاطه یافتن به خصوصیات منحصر به فرد هرکدام از آن‌ها، قدرت و هیجان خاصی را حین پرواز در آسمان تجربه کنید. بازی همچنین به شما این اجازه را می‌دهد که بتوانید سطح دشواری مراحل را نیز مطابق با مهارت فعلی خود تعیین کرده و از تجربه این چالش جذاب و پرهیجان لذت ببرید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Drone Spektra را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Drone.Spektra2 300x169 - دانلود بازی Drone Spektra برای PC Drone.Spektra3 300x169 - دانلود بازی Drone Spektra برای PC

 

Drone.Spektra111322311 300x169 - دانلود بازی Drone Spektra برای PC Drone.Spektra4444 300x169 - دانلود بازی Drone Spektra برای PC

 

تریلر بازی Drone Spektra :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Quad Core
Memory: 4 GB RAM
Graphics: AMD RX480
Storage: 14 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7
Processor: Quad core
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GTX 1080
Storage: 15 GB available space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

–  هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–  کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–  در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 62 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR