دانلود بازی Bruce Lee Dragon Warrior 1.15.26 – بازی بروس لی برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Bruce Lee Dragon Warrior بازی بروس لی برای اندروید

 

دانلود بازی Bruce Lee Dragon Warrior برای اندروید

 

Bruce Lee Dragon Warrior 1.15.26 یک بازی در سبک اکشن, مبارزه ای برای سیستم عامل اندروید است. مطمئنا همه شما با شخصیت بورس لی آشنایی دارید. فردی که دارای بالاترین قدرت حرکات رزمی بود و در چدین فیلم سینمایی موفق نقش آفرینی کرد و پس از بود که شرکت های مختلف بازیسازی تصمیم به ساخت بازی بر اساس حرکات و هنرهای رزمی این شخصیت کردند, که چندی پیش بازی بنام Bruce Lee Dragon Warrior برای سیستم عامل اندروید عرضه شد تا گیمرهای این سیستم عامل هم از این بازی زیبا لذت ببرید.

شما در این بازی در نقش بروس لی قرار دارید و باید به مبارزات تن به تن با اشرار بپردازید. همچینین در این بازی بسیاری از جنگجوهای بزرگ وجود دارند که لذت بازی را دوچندان کرده است. مبارزات در بازی Bruce Lee Dragon Warrior در محیط های سه بعدی بسیار زیبایی اناجم میپذیرد. پس اگر از علاقه مندان به بروس لی و حرکات رزمی آن و بازی های سبک اکشن, مبارزه ای هستید هم اکنون میتوانید بازی Bruce Lee Dragon Warrior را بطور مستقیم و رایگان برای گوشی اندرویدتان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Bruce-Lee-Dragon-Warrior-1 Bruce-Lee-Dragon-Warrior-2 Bruce-Lee-Dragon-Warrior-3 Bruce-Lee-Dragon-Warrior-4 Bruce-Lee-Dragon-Warrior-5 Bruce-Lee-Dragon-Warrior-6 Bruce-Lee-Dragon-Warrior-7

 

 

راهنمای نصب:

– ابتدا فایل apk بازی را نصب و اجرا کرده, سپس از آن خارج شوید.
– فایل دیتا را دانلود کرده و از RAR خارج کنید.
– سپس فایل data.zpack را به مسیر Internal-SD/Android/Data/com.digitallegends.brucelee/files/content انتقال دهید.

 

 

note - دانلود بازی Bruce Lee Dragon Warrior 1.15.26 - بازی بروس لی برای اندروید + دیتا فرمت : APK – قابل اجرا بر روی اندروید 2.2 و بالاتر

chart pie - دانلود بازی Bruce Lee Dragon Warrior 1.15.26 - بازی بروس لی برای اندروید + دیتا حجم : 60 + 108 مگابایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Bruce Lee Dragon Warrior

دانلود دانلود : دانلود دیتا بازی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR