دانلود بازی CounterSpy 1.0.110 – مامور جاسوسی برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

دانلود بازی CounterSpy 1.0.110 - مامور جاسوسی برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی CounterSpy برای اندروید

| بازی مامور جاسوسی برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت |

 

CounterSpy 1.0.110 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اتومبیل‌رانی از استودیوی بازی سازی Dynamighty ساخته و توسط شرکت سونی (Sony Computer Entertainment) عرضه شده است. اگر از گیمرهای قدیمی دنیای بازی‌های دیجیتالی باشید، احتمالا از عناوین اختصاصی کمپانی سونی و کیفیت فوق‌العاده هریک از این بازی‌ها مطلع هستید. بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، یکی از همین عناوین باکیفیت عالی است که در ابتدا برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3 و سپس پی‌اس‌ ویتا منتشر شد. اکنون، شرکت سونی با ارائه نسخه اندرویدی این بازی، فرصتی را مهیا ساخته تا شما گیمرهای موبایل هم بتوانید از تجربه این بازی محبوب و پرطرفدار لذت ببرید.

گیم‌پلی این بازی به صورت 2.5 است و هریک از مراحل آن، چالش منحصر به خود را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. داستان این بازی اندرویدی، در دوران پساجنگ سرد به تصویر کشیده می شود؛ جایی که شما به عنوان یک مامور جاسوسی نقش‌آفرینی کرده و ماموریت‌های مختلفی را به کشورهای دشمن تجربه خواهید کرد. این احتمال وجود دارد که هریک از دشمنان، در پی دست‌یابی به سلاح و بمب‌های اتمی باشند. از این روی، شما باید خودتان را در فضای مامورین جاسوسی تصور کنید و با انجام این ماموریت‌ها، کشور خود را از خطرات احتمالی دشمن دور کنید. هم اکنون می توانید بازی CounterSpy را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی CounterSpy :

– دارا بودن گیم‌پلی بسیار عالی و خلاقانه

– عرضه شده توسط کمپانی مطرح سونی

– محبوبیت بسیار بالا در بین گیمرها

– کیفیت گرافیکی بسیار عالی

– دارا بودن ده‌ها معما و ماموریت مختلف

– امکان جاسوسی از دشمنان و کنار هم قرار دادن شواهد

 

تصاویری از محیط بازی :

 

CounterSpy1 150x88 - دانلود بازی CounterSpy 1.0.110 - مامور جاسوسی برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت CounterSpy2 150x88 - دانلود بازی CounterSpy 1.0.110 - مامور جاسوسی برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت CounterSpy3 150x88 - دانلود بازی CounterSpy 1.0.110 - مامور جاسوسی برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت CounterSpy4 150x88 - دانلود بازی CounterSpy 1.0.110 - مامور جاسوسی برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 11 + 248 + 11 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR