دانلود DockFolders 1.20 – داک‌فولدرز؛ نرم افزار دسترسی سریع به فایل‌ها و فولدرها در ویندوز

دانلود DockFolders 1.20 - داک‌فولدرز؛ نرم افزار دسترسی سریع به فایل‌ها و فولدرها در ویندوز

 

دانلود DockFolders

| داک‌فولدرز؛ نرم افزار دسترسی سریع به فایل‌ها و فولدرها در ویندوز |

 

DockFolders 1.20 نام یک محصول نرم افزاری جدید، رایگان و ساده به منظور دسترسی ساده و سریع‌تر به فایل‌ها و فولدرهای مهم شما در ویندوز است. همانطور که می‌دانید، همه ما در طول روز با دسته‌ایا ز اطلاعات سر و کار داریم که نسبت به دیگر فایل‌ها برایمان از اهمیت ویژه‌تری برخوردار هستند. این دسته از اطلاعات اگر در مسیری دور از دسترس قرار داشته باشند، هر بار مراجعه کردن به این مسیرها می‌تواند تا حد قابل ملاحظه‌ای از زمان روزانه شما را بگیرد. در این مطلب از سایت یاس دانلود نرم افزاری را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که امکان دسترسی سریع و ساده‌تر به مسیرهای مختلف در ویندوز را فراهم می‌کند.

همانطور که می‌دانید، یکی از راه‌های حل این مشکل استفاده از Quick Access در File Explorer ویندوز است. اما این ویژگی چندان هم نمی‌تواند آن‌طور که “باید” باعث افزایش سرعت و دسترسی‌پذیری فایل‌ها و فولدرها باشد. در این مطلب، یک ابزار ساده و زیبا را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که با امکان دسترسی بسیار سریع به آیتم‌های آن، شما می‌توانید به سرعت به مسیر دلخواه‌تان مراجعه کنید. این برنامه با این هدف طراحی شده که کاربران خود را قادر سازد تا بتوانند به شیوه‌ای سریع و موثرتر به اطلاعات مهم و پرکاربرد خود دسترسی داشته باشند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار DockFolders را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار DockFolders :

– فراهم‌سازی امکان دسترسی سریع و موثر به فایل‌ها و فولدرها از طریق System Tray

– سازگاری کامل با Window 11/Windows 10

– دارا بودن رابط و تجربه گرافیکی بسیار زیبا

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

DockFolders.cover1  300x265 - دانلود DockFolders 1.20 - داک‌فولدرز؛ نرم افزار دسترسی سریع به فایل‌ها و فولدرها در ویندوز DockFolders.cover2  300x265 - دانلود DockFolders 1.20 - داک‌فولدرز؛ نرم افزار دسترسی سریع به فایل‌ها و فولدرها در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.08 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR