دانلود Tesla Browser 110.0.5481.177 – مرورگر اینترنتی تسلا برای ویندوز

دانلود Tesla Browser 110.0.5481.177 - مرورگر اینترنتی تسلا برای ویندوز

 

دانلود Tesla Browser

| مرورگر اینترنتی تسلا برای ویندوز |

 

Tesla Browser 110.0.5481.177 نام یک مرورگر اینترنتی جدید، سریع و امن برای سیستم‌عامل ویندوز است که بر پایه موتور کرومیوم (Chromium) ساخته شده و امکانات متعددی را در زمینه‌ی وبگردی در اختیار شما قرار می‌دهد. مرورگرهای اینترنتی، ابزارهایی هستند که به کمک آن می‌توانید به دنیای بی‌انتهایی از صفحات وب دسترسی داشته باشیم. برخلاف گذشته، امروزه کاربران آزادی بیشتری را در انتخاب مرورگر اینترنتی خود دارند. با وجود اینکه برخی مرورگرها سهم قابل توجهی را در بازار به خود اختصاص داده‌اند؛ ولی هنوز هم برخی مرورگرهای کمتر شناخته شده هم هستند که طرفداران خاص خود را دارند. به عنوان مثال، سازندگان این دست از مرورگرها، ترجیح می‌دهند به نیاز اندک مخاطبان خود احترام بیشتری قائل شده و به درخواست‌های آن‌ها در زمان کوتاه‌تری پاسخ دهند. در این مطلب از سایت یاس دانلود، یک مرورگر جدید تحت عنوان تسلا را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که با تمرکز بر خصوصیات امنیتی و سرعت منتشر شده و جزو بهترین مرورگرهای حال حاضر در پلتفرم ویندوز محسوب می‌شود.

تسلا بروزر، با تکیه بر هسته مرورگر کرومیوم کلیه مزایای این مرورگر متن‌باز را در خود دارد و به مانند این مرورگر به شما امکانی می‌دهد که بتوانید تمامی صفحات اینترنتی را در قالب یک پنجره و تب‌هایی مجزا از هم باز کنید. این مرورگر، با بهره‌وری بسیار بالا قادر است صفحات مورد نظر شما را بدون هیچگونه معطلی باز کند و در کنار آن‌ها، امنیت شما و حساب‌های کاربری‌تان را در بالاترین سطح حفظ نماید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Tesla Browser را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Tesla Browser :

– امکان بارگذاری بسیار سریع صفحات اینترنتی

– ارتقای امنیت کاربر در حین وبگردی

– سادگی در کارکرد

– امکان فعالیت در حالت ناشناس

– ساپورت صدها هزار اکستنشن مرورگر کروم

– دسترسی ساده به موتورهای جستجو

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

Tesla Browser.cover1  300x217 - دانلود Tesla Browser 110.0.5481.177 - مرورگر اینترنتی تسلا برای ویندوز Tesla Browser.cover2  300x217 - دانلود Tesla Browser 110.0.5481.177 - مرورگر اینترنتی تسلا برای ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.94 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR