دانلود NCH FlexiServer 7.09 – نرم افزار مانیتور و نظارت بر فعالیت سیستم‌ها در شبکه

دانلود NCH FlexiServer 7.09 - نرم افزار مانیتور و نظارت بر فعالیت سیستم‌ها در شبکه

 

دانلود NCH FlexiServer

| نرم افزار مانیتور و نظارت بر فعالیت سیستم‌ها در شبکه |

 

NCH FlexiServer 7.09 نام یک نرم افزار جدید، کاربردی و قوی به منظور مانیتور و نظارت بر فعالیت سیستم‌ها در ساعات مختلف شبانه‌روز است که می‌توان آن را در شبکه‌های کوچک تا متوسط برای کسب‌وکارهای گوناگون و سیستم‌های کارکنان آن مورد استفاده قرار داد. این برنامه به شما امکانی می‌دهد که بتوانید فعالیت سیستم‌های موجود در شبکه را به طور دقیق مورد نظارت قرار داده و از کارکرد سیستم در بازه‌های زمانی مختلف گزارش بگیرید. اگر که مدیر یک کسب و کار هستید و به دنبال راهی برای نارت بر فعالیت کارکنان و بهبود بهره‌وری آن‌ها هستید، این نرم افزار می‌تواند ساعات کاری کارکنان و فعالیت‌های رایانه‌ای آن‌ها را ردیابی کند. همچنین مدیران واحد منابع انسانی در سازمان‌ها هم می‌توانند از این نرم افزار به منظور نظارت بر ساعات کاری، زمان‌های استراحت و … کارکنان استفاده کنند.

با این نرم افزار، شما می‌توانید کارکنان و زمان‌های کاری آن‌ها را به طور دقیق زیرنظر بگیرید. در واقع در هر لحظه شما می‌توانید ببینید که کارکنان هر بخش با سیستم‌های خود در حال کار بر روی چه چیزی هستند. نصب و راه‌اندازی این برنامه بسیار ساده و آسان بوده و یک محیط کاری انعطاف‌پذیر را برای شما به ارمغان می‌آورد که بتوانید به تفکیک هر کارمند، گزارشاتی دقیق را ببینید. این برنامه همچنین می‌تواند برای کاربرانی که به صورت فریلنس کار می‌کنند هم کاربردی باشد؛ بدین صورت که بتوان صورتحساب‌های ساعتی را به شکلی سریع و ساده‌تر محاسبه کرد و از تجربه‌ی کار با آن نهایت بهره را برد. هم اکنون می توانید نرم افزار NCH FlexiServer را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار NCH FlexiServer :

– امکان ذخیره لاگ به ازای فعالیت هر کارمند

– امکان تشخیص خودکار زمان‌های استراحت کارکنان

– امکان فعال‌سازی حالت حریم خصوصی برای زمان‌های استراحت کارکنان

– امکان شمارش کلیک‌ها و فشردن دکمه‌های کیبورد

– دارا بودن امکان مانیتور مستقیم صفحه نمایش کارکنان

– قابلیت تهیه گزارش از داده‌های مانیتور شده

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

NCH FlexiServer.cover1  300x229 - دانلود NCH FlexiServer 7.09 - نرم افزار مانیتور و نظارت بر فعالیت سیستم‌ها در شبکه NCH FlexiServer.cover2  300x241 - دانلود NCH FlexiServer 7.09 - نرم افزار مانیتور و نظارت بر فعالیت سیستم‌ها در شبکه

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 5.58 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR