دانلود بازی Fast & Furious Takedown 1.7.01 – اتومبیل‌رانی سریع و خشن برای اندروید + نسخه بی نهایت + دیتا

دانلود بازی Fast & Furious Takedown 1.3.58 - اتومبیل‌رانی سریع و خشن برای اندروید + نسخه بی نهایت + دیتا

 

دانلود بازی Fast & Furious Takedown برای اندروید

| بازی اتومبیل‌رانی سریع و خشن برای اندروید + نسخه بی نهایت + دیتا |

 

Fast & Furious Takedown 1.7.01 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اتومبیل‌رانی از استودیوی بازی سازی Universal Studios Interactive Entertainment LLC است. بسیاری از شما مخاطبین، با فیلم محبوب سریع و خشن آشنایی دارید؛ یک فیلم پرهزینه و محبوب که تاکنون هشت نسخه مختلف از آن طی چند سال اخیر عرضه شده و قرار است نهمین نسخه آن نیز بزودی بر روی پرده‌های سینما برود. این فیلم، با محوریت اتومبیل‌رانی بوده و مخصوص علاقه‌مندان به رانندگی با اتومبیل‌های مدرن و اسپرت است. اکنون به عنوان اولین بار، نسخه رسمی بازی موبایل مربوط به این فیلم نیز عرضه شده است که طعم و هیجان واقعی رقابت‌های اتومبیل‌رانی را پیش روی شما می‌گذارد.

در این بازی، شما می‌توانید اتومبیل دلخواه خودتان را ضمن دسترسی به ده‌ها آپشن مختلف طراحی کرده و با استفاده از آن، به تجربه هیجان‌های واقعی دنیای اتومبیل‌رانی بپردازید. مشابه با فیلم سریع و خشن، در این بازی نیز شما می‌توانید ده‌ها اتومبیل سوپر اسپرت و جذاب را انتخاب کرده و با تیونینگ کردن آن‌ها، به رقابتی جذاب و مهیج با دیگر راننده‌ها بپردازید. هم اکنون می توانید بازی Fast & Furious Takedown را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Fast & Furious Takedown :

– شبیه‌سازی فوق‌العاده رقابت‌های اتومبیل‌رانی در سبک و سیاق مجموعه فیلم‌های سریع و خشن

– دارا بودن تعداد 60 اتومبیل مختلف برای انتخاب و مسابقه دادن

– امکان جمع‌آوری اتومبیل‌های برتر در گاراژ و ارتقای مشخصه‌های فنی آنان

– امکان شرکت در مسابقات آنلاین و رقابت با دیگر افراد

– شبیه‌سازی گرافیکی بسیار عالی

– صداپردازی عالی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Fast Furious Takedown1 84x150 - دانلود بازی Fast & Furious Takedown 1.7.01 - اتومبیل‌رانی سریع و خشن برای اندروید + نسخه بی نهایت + دیتا Fast Furious Takedown3 84x150 - دانلود بازی Fast & Furious Takedown 1.7.01 - اتومبیل‌رانی سریع و خشن برای اندروید + نسخه بی نهایت + دیتا Fast Furious Takedown4 84x150 - دانلود بازی Fast & Furious Takedown 1.7.01 - اتومبیل‌رانی سریع و خشن برای اندروید + نسخه بی نهایت + دیتا Fast Furious Takedown2 84x150 - دانلود بازی Fast & Furious Takedown 1.7.01 - اتومبیل‌رانی سریع و خشن برای اندروید + نسخه بی نهایت + دیتا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 42 + 66 + 211 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR