دانلود NiceScaler 1.2.0 – نرم افزار بزرگنمایی عکس و فیلم بدون افت کیفیت

دانلود NiceScaler 1.2.0 - نرم افزار بزرگنمایی عکس و فیلم بدون افت کیفیت

 

دانلود NiceScaler

| نرم افزار بزرگنمایی عکس و فیلم بدون افت کیفیت |

 

NiceScaler 1.2.0 نام یک محصول نرم افزاری جدید، رایگان و کاربردی به منظور بزرگنمایی تصاویر و فیلم‌ها با استفاده از تکنیک‌های هوش مصنوعی بدون افت کیفیت است. با این برنامه، شما به راحتی می‌ـوانید وضوح فایل‌های رسانه‌ای خود را بالا ببرید و این کار را به روش درست و بدون افت کیفیت انجام دهید. خوب یا بد، نمایشگرهای پیشرفته‌ی امروزی می‌توانند جزئیات بسیار دقیقی از هر تصویر و یا فیلم را به نمایش درآورند. در واقع اگر که بخواهید محتوای رسانه‌ای را در نمایشگرهای امروزی ببینید، “کیفیت” اولین جنبه‌ای که به چشم می‌خورد. در این مطلب از سایت یاس دانلود، ابزاری را برای شما آماده کرده‌ایم که می‌تواند کیفیت عکس و فیلم‌های شما را تا حد قابل قبولی بالا ببرد.

این نرم افزار با قدرت‌گیری از هوش مصنوعی، به شما امکان می‌دهد که بتوانید تا حد قابل توجهی کیفیت تصاویر و فیلم‌ها را بالا برده و اندازه آن‌ها را نیز مطابق نیاز خود افزایش دهید. برخلاف دیگر ابزارهای مجهز به هوش مصنوعی، این نرم افزار با دارا بودن یک رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند به انواع کاربران این امکان را می‌دهد که بتوانند با نهایت سهولت، تصاویر و یا ویدیوهای خود را بدون افت کیفیت بزرگنمایی کنند. هم اکنون می توانید نرم افزار NiceScaler را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار NiceScaler :

– نصب و راه‌اندازی بسیار ساده و آسان

– استفاده بهینه از منابع سخت افزاری سیستم

– قابلیت بزرگنمایی عکس و فیلم

– قابلیت 2 یا 4 برابر کردن اندازه تصاویر

– سازگاری با فرمت‌های PNG, JPEG, BMP, WEBP, TIF images && MP4, WEBM, GIF, MKV, FLV, AVI, MOV

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

NiceScaler.cover1  300x181 - دانلود NiceScaler 1.2.0 - نرم افزار بزرگنمایی عکس و فیلم بدون افت کیفیت NiceScaler.cover2  300x181 - دانلود NiceScaler 1.2.0 - نرم افزار بزرگنمایی عکس و فیلم بدون افت کیفیت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 135 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR