دانلود بازی Handbrake Valet 1.0 – پارک کردن اتومبیل با ترمز دستی برای اندروید

دانلود بازی Handbrake Valet 1.0 - پارک کردن اتومبیل با ترمز دستی برای اندروید

 

دانلود بازی Handbrake Valet برای اندروید

| بازی پارک کردن اتومبیل با ترمز دستی برای اندروید |

 

Handbrake Valet 1.0 بازی جدیدی در سبک اتومبیل رانی و مخصوص طرفداران ترمز دستی در اتومبیل برای گوشی های اندروید است ! در این بازی شما می بایست به دنبال جای پارک خودرو بگردید ، همانطور که در آغاز بازی مشاهده می کنید ، بسیاری از جاها پر از ماشین هستند و باید برای به دست آوردن یک جای خالی ، حواستان را به اندازه کافی جمع کنید. به محض آنکه یک جای خالی و مناسب را برای خودرو پیدا کردید ، می توانید در آنجا خودروی خود را پارک کنید ؛ اما توجه داشته باشید که پارک کردن خودرو را می بایست با یک روش خاص انجام دهید !

در بازی Handbrake Valet ، شما خودروی خود را با ترمز دستی و قفل کردن چرخ های عقب در محل پارک قرار می دهید. از آنجا که توقف ناگهانی چرخ های عقب موجب چرخش خودروی در حال حرکت می شود ، ممکن است برای لحظاتی کنترل اتومبیل را از دست بدهید. بنابراین پس از چندین مرتبه آزمون و خطا کردن ، می توانید شیوه صحیح پارک به کمک ترمز دستی را نیز یاد بگیرید. هم اکنون می توانید بازی Handbrake Valet را همراه با نسخه پول بی نهایت با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Handbrake Valet1 Handbrake Valet2 Handbrake Valet4 Handbrake Valet3

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 23.7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR