دانلود Nucleon BI Studio 12.0.0.10122 – استودیوی پیشرفته هوش کسب و کار

دانلود Nucleon BI Studio 12.0.0.10122 - استودیوی پیشرفته هوش کسب و کار

 

دانلود Nucleon BI Studio

| استودیوی پیشرفته هوش کسب و کار |

 

Nucleon BI Studio 12.0.0.10122 نام یک استودیوی پیشرفته و قدرتمند در زمینه هوش کسب و کار است که با استفاده از آن به راحتی می توانید به تحلیل داده ها پرداخته و از آن برای تحلیل هرچه بهتر داده های خود در زمینه های مختلف کسب و کار بهره ببرید. همانطور که می دانید، این روزها تحلیل داده ها در حوزه پایگاه داده، یک مهارت حرفه ای و پرکاربرد به شمار می آید. کسب و کارهای کوچک و بزرگ با تحلیل داده ها می توانند پیشرفت های بزرگی را برای آینده خود پدید آورند. از آنجا که نرم افزارهای تخصصی در این زمینه از دقت بسیار بالایی برخرودارند، تحلیل داده و به کار گیری آن با مفهوم هوش کسب و کار شما را قادر می سازد تا بتوانید هر نوع کسب و کاری را به سمت پیشرفت سوق دهید.

این برنامه یک ابزار قدرتمند و نوآورانه برای هوش تجاری، گزارش گیری از داده، مصور سازی داده ها، داده کاوی، علم داده و همینطور آنالیز داده است که می توانید آن را برای پایگاه های داده ای رابطه ای و یا نو اس کیو ال مورد استفاده قرار دهید. با این برنامه، شما می توانید به انواع دیتا سورس ها متصل شده و داده ها را آنالیز و یا بصری سازی کنید. این نرم افزار قادر است با انواع مختلف سیستم های پایگاه داده نظیر MS SQL Server, MS Azure SQL, MS Azure CosmosDB, Couchbase, ArangoDB, MongoDB, NuoDB, Oracle, Amazon Redshift, IBM DB2, IBM Informix, IBM Netezza, Ingres, MySQL, PostgreSQL, FireBird, SQLite, Apache Hive, Apache Cassandra, Redis, Esri GeoDB (SDE, Personal and FileGDB), MS Access و … ارتباط برقرار کرده و امکانات متعددی را در حوزه هوش تجاری در اختیار شما قرار دهد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Nucleon BI Studio را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Nucleon BI Studio:

– سازگاری با انواع کانکشن های پایگاه داده

– امکان مشاهده و جستجو در جداول پایگاه داده، ویوها و کالکشن ها

– امکان ساخت کوئری های SQL/JSON

– امکان ساخت گزارش برای داده ها

– قابلیت بصری سازی داده ها

– امکان ایمپورت و اکسپورت داده در فرمت های XML, CSV, HTML, HTML5, MS Excel, MS Word, OpenOffice, PDF, XPS, JSON, SQLite, MS Access

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Nucleon BI Studio.cover1  300x185 - دانلود Nucleon BI Studio 12.0.0.10122 - استودیوی پیشرفته هوش کسب و کار Nucleon BI Studio.cover2  300x185 - دانلود Nucleon BI Studio 12.0.0.10122 - استودیوی پیشرفته هوش کسب و کار

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 172 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR