دانلود Rons Editor 2022.03.15.1205 – نرم افزار ویرایش حرفه‌ای فایل‌های CSV

دانلود Rons Editor 2022.03.15.1205 - نرم افزار ویرایش حرفه‌ای فایل‌های CSV

 

دانلود Rons Editor

| نرم افزار ویرایش حرفه‌ای فایل‌های CSV |

 

Rons Editor 2022.03.15.1205 نرم افزاری جدید و قدرتمند در زمینه ویرایش کردن فایل‌های CSV است. این برنامه می‌تواند هر نوع فرمت متنی را باز کند و امکان ویرایش محتوای آن را به ساده‌ترین شکل برای شما فراهم آورد. همانطور که می‌دانید، دو فرمت CSV/TSV از دسته فرمت‌هایی هستند که از آن برای اکسپورت و ایمپورت دیتا در جداول پایگاه داده استفاده می شود. طرز کار با اینگونه فایل‌ها به لحاظ حساسیتی که دارند باید به نحوی صورت گیرد که در ساختار کلی داده‌ها اختلالی ایجاد نشود. با وجود اینکه بسیاری از نرم افزارهای ویرایش متن از امکان باز و ویرایش کردن این فرمت پشتیبانی می‌کنند، ولی استفاده از یک ابزار مخصوص برای این کار بهترین روش موجود است. در این مطلب، ابزاری را برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم که می‌تواند محتوای فایل‌های سی‌اس‌وی را با ساختاری منظم به شما نمایش داده تا بتوانید با ویرایش کردن آن‌ها، داده‌ها را برای کپی و یا جابه‌جایی آماده کنید.

اگر که به دنبال یک ابزار حرفه‌ای برای کنترل و ویرایش فایل‌های متنی هستید، ما برایتان یک ابزار قوی را آماده کرده‌ایم که با سهولت بسیار امکان ویرایش فایل‌های متنی علی‌الخصوص فرمت CSV را در اختیار شما قرار می‌دهد. نصب و راه‌اندازی این برنامه بسیار ساده و آسان است و کاربر می‌تواند به راحتی فایل‌ها و محتوای سی‌اس‌وی را باز کرده و بدون هیچ خللی اقدام به ویرای شسطر و ستون‌های آن کند. این برنامه به طور خاص برای ویرایش کردن دیتای فایل‌های CSV طراحی شده و به کمک آن می‌توانید دیتای مورد نظر خود را پیش از هر عملیاتی ویرایش و آن را به محتوای دلخواه خود تغییر دهید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Rons Editor را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Rons Editor :

– امکان باز کردن هرگونه دیتا سورس با تعیین نوع جداکننده‌ی آن

– امکان کنترل کامل بر هرگونه فرمت متنی نظیر UTF-7, UTF-8, UTF-16 و …

– قابلیت اکپسورت گرفتن در فرمت HTML, XML, Excel و …

– امکان ویرایش کردن ساختار داکیومنت‌ها

– دارا بودن امکانات کاربردی ویرایش محتوا نظیر جابه‌جایی، کپی، سرچ و جایگزینی و … بر روی سطر و ستون‌ها

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Rons Editor 1 300x214 - دانلود Rons Editor 2022.03.15.1205 - نرم افزار ویرایش حرفه‌ای فایل‌های CSV Rons Editor 2 300x168 - دانلود Rons Editor 2022.03.15.1205 - نرم افزار ویرایش حرفه‌ای فایل‌های CSV

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.44 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR