دانلود بازی Golazo! Soccer League برای PC

دانلود بازی Golazo! Soccer League برای PC

 

دانلود بازی Golazo! Soccer League برای کامپیوتر

| بازی فوتبال آرکید |

| نسخه Chronos |

 

Golazo! Soccer League بازی جدیدی در سبک ورزشی، آرکید و کژوال می باشد که در سال 2020 توسط Purple Tree S R L ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. هنر فوتبال و سرگرمی واقعی آن، تماما به کار تیمی وابسته است. فرقی نمی‌کند که فوتبال را به شکل واقعی بازی کنید و یا اینکه در یک کنسول و یا بازی رایانه‌ای؛ زیرا که این واقعیت در هر دو شرایط صدق می‌کند. بازی رایانه‌ای جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، یک تجربه متفاوت از فوتبال را برای شما به ارمغان می‌آورد که سبک و سیاق آن آرکید و کلاسیک است.

با وجود اینکه همه چیز در گیم‌پلی این بازی به مانند بازی‌های قدیمی است، اما هنوز هم این بازی را می‌توان یک عنوان جذاب و متفاوت برای دوست‌داران ورزش فوتبال به شمار آورد. در واقع این بار قرار نیست که درگیر پیچیدگی‌های یک بازی سخت و دشوار شوید؛ به جای آن شما می‌توانید با همکاری دیگر هم‌بازیان در تیم خود، بهترین نمایش تیمی را از خود نشان دهید. در این بازی، خبری از داوری و خطاهای فوتبالی نیست و شما می‌توانید یک بازی کاملا متفاوت را به صورت تک نفره و یا چند نفره با دوستان خود تجربه و از آن لذت ببرید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Golazo! Soccer League را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Golazo Soccer League 1 300x169 - دانلود بازی Golazo! Soccer League برای PC Golazo Soccer League 2 300x169 - دانلود بازی Golazo! Soccer League برای PC

 

Golazo Soccer League 3 300x169 - دانلود بازی Golazo! Soccer League برای PC Golazo Soccer League 4 300x169 - دانلود بازی Golazo! Soccer League برای PC

 

تریلر بازی Golazo! Soccer League :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel Core i3 M380
Memory: 2 GB RAM
Graphics: intel HD 4000
DirectX: Version 10
Storage: 1200 MB available space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 139 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR