دانلود SimplySync Backup 2.1.0.0 – نرم افزار پشتیبان‌گیری از اطلاعات

دانلود SimplySync Backup 2.1.0.0 - نرم افزار پشتیبان‌گیری از اطلاعات

 

دانلود SimplySync Backup

| نرم افزار پشتیبان‌گیری از اطلاعات |

 

SimplySync Backup 2.1.0.0 نرم افزاری جدید و کاربردی است که به کمک آن، شما کاربران سیستم‌عامل ویندوز به راحتی می‌توانید از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. اگر که شما هم بر حسب تجربه، ترجیح می‌دهید که هر چند وقت یک‌بار، از اطلاعات مهم و حساس خود نسخه پشتیبان یا بکاپ بگیرید، در این مطلب از سایت یاس دانلود نرم افزاری را برای شما عزیزان در نظر داریم که می‌تواند به ساده‌ترین روش ممکن از اطلاعات شما برایتان نسخه پشتیبان تهیه کند. از آنجا که طرز کار با این برنامه بسیار ساده و آسان است، حتی کاربران مبتدی هم با آن قادر هستند از اطلاعات خود نسخه پشتیبان بگیرند و در مواقع ضروری به آن مراجعه کنند.

این نرم افزار، مجهز به یک رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند است و تنها طی چند قدم ساده می‌تواند از اطلاعات شما نسخه پشتیبان بگیرد. در صورتی که شما می‌خواهید همواره از آخرین نسخه اطلاعات خود نسخه پشتیبان داشته باشید، این نرم افزار به شما امکانی را خواهد داد تا بتوانید کلیه اطلاعات خود را به صورت همگام‌شده در آدرس دلخواه خود برای پشتیبان‌گیری داشته باشید. به عنوان مثال، این برنماه به شما امکانی می‌دهد که بتوانید اطلاعات جدید را همواره دریافت و بر روی نسخه پشتیبان خود بروز کنید و در صورت تمایل، نسخه‌های پشتیبان را به صورت خودکار و زمان‌بندی شده تهیه و سپس در فضای ابری آپلود کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار SimplySync Backup را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار SimplySync Backup :

– امکان بروزرسانی ساده و سریع نسخه‌های پشتیبان

– دارا بودن امکان همگام‌سازی دو طرفه دیتا

– پشتیبانی از FTP و شبکه به منظور پشتیبان‌گیری از اطلاعات و آپلود به فضای ابری

– امکان پشتیبان‌گیری خودکار و زمان‌بندی شده از اطلاعات

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

SimplySync Backup.cover1  300x220 - دانلود SimplySync Backup 2.1.0.0 - نرم افزار پشتیبان‌گیری از اطلاعات SimplySync Backup.cover2  300x199 - دانلود SimplySync Backup 2.1.0.0 - نرم افزار پشتیبان‌گیری از اطلاعات

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 408 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR