دانلود Rescuezilla 2.3 – نرم افزار کلون و پشتیبان‌گیری

دانلود Rescuezilla 2.3 - نرم افزار کلون و پشتیبان‌گیری

 

دانلود Rescuezilla

| نرم افزار کلون و پشتیبان‌گیری |

 

Rescuezilla 2.3 نام یک محصول نرم افزاری جدید، رایگان و کاربردی در زمینه تهیه ایمیج دیسک از کل هارد درایو است که کاربر می‌تواند در هر زمان، از آخرین وضعیت موجود در سیستم و هارد دیسک خود نسخه پشتیبان تهیه کند و در مواقع لازم تنها با یک کلیک، سیستم خود را به وضعیت قبل بازگرداند. استفاده از این دست نرم افزارها، بیشتر مختص مواقعی است که شما می‌خواهید در مواجهه با سناریوهایی همچون حذف ناگهانی اطلاعات، آسیب دیدن حافظه ذخیره‌سازی یا …، همواره یک نسخه از آخرین اطلاعات خود در سیستم را به شکل حاضر و آماده داشته باشید تا در آینده پس از رفع مشکلات پیش رو، سریعا بتوانید سیستم را به آخرین وضعیت قبل از وقوع سناریوی مذکور برگردانید.

استفاده از این نرم افزار را می‌توان در مواقعی همچون تعویض هارد دیسک سیستم، حذف ناگهانی اطلاعات، بوت نشدن ویندوز … مورد استفاده قرار داد. بدین صورت که تنها کافی‌ست این نرم افزار را در سیستم خود اجرا کنید و سپس فایل ایمیج پشتیبان‌گیری شده را در آن فراخوانی و سپس با یک کلیک، شاهد بازگشت همه چیز به حالت سابق باشید. این نرم افزار، در قالب یک ایمیج قابل بوت آماده شده و در صورتی که آن را به شکل آماده بر روی یک حافظه فلش (USB) قرار دهید، در هر زمان می‌توانید سریعا وارد منوی مربوطه شده و ایمیج پشتیبان‌گیری شده خود را در آن فراخوانی و بازیابی نمایید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Rescuezilla را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Rescuezilla :

– عدم نیاز به نصب و راه‌اندازی سریع و آسان از روی حافظه فلش

– سادگی در استفاده

– امکان کار با ایمیج‌ ماشین‌های مجازی

– امکان استخراج دیتا از داخل ایمیج‌ها

– بوت شدن سریع و ساده

– امکان دسترسی سریع به اطلاعات پشتیبان‌گیری شده

– امکان بازیابی سریع اطلاعات و بازگشت به تنظیمات قبل

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

LanguageTool.cover1  300x153 - دانلود Rescuezilla 2.3 - نرم افزار کلون و پشتیبان‌گیری LanguageTool.cover2  300x186 - دانلود Rescuezilla 2.3 - نرم افزار کلون و پشتیبان‌گیری

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل ISO بدست آمده را روی یک دی وی دی رایت کنید یا توسط نرم افزارهای بوت مثل Rufus ، فلش را بوت کنید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 853 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR